حب کل حیاتی
عشق زندگی من

حب کل حیاتى لقیته وقلبى خلاص اختار
واخیرا فرحه عمری بعیشها انا لیل ونهار
وانت جنبی لاول مره بحس براحه بال
واللى نفسی اقوله علیک غیر ای کلام اتقال
عشق زندگیمو پیدا کردم و دلم انتخابشو کرده
بالاخره دارم روز و شب شاد زندگی میکنم
وقتی نزدیک منی آرامشو احساس میکنم
چی میتونم درباره تو بگم که با همه گفته های قبلیم متفاوت باشه

کل غالی یهون یا حبیبی فداک
ویهمنی ایه غیر انی معاک
ایه معنی الدنیا دی غیر ویاک
هیچ چیز برای تو غیر ممکن نیست
چی میتونه با اهمیت تر از این باشه که حالا من با توام
دنیا جز این که ما با همیم هیچ معنایی نداره

کل لیله بتتعاش جنبک بالنسبالی خیال
جوه منی غلاوتک دایما قلبی علی ده الحال
انت اول حب واخر حب هعیش ویاه
واللی بینی وبینک احساس اکبر من معناه
هر شبی که با تو میگذرونم مثل یه رویا میمونه
ارزش و بهای تو برای همیشه تو دل من حک شده
تو اولین و آخرین عشقی هستی که من براش زندگی میکنم
چیزی که بین ما میگذره احساسی فراتر از واژه هاست