My life is a movie and everyone's watching

زندگی من مثل یه فیلمی هست که همه دارن نگاه ش میکنن

 

So let's get to the good part and past all the nonsense

پس بذار بریم جاهای خوبش و از این بخش های مزخرفش بگذریم

 

Sometimes it's hard to do the right thing

بعضی وقتها سخته که کار درست رو انجام داد


When the pressure's coming down like lightning

مخصوصا وقتی که مثل رعد و برق فشار روت باشه

 

It's like they want me to be perfect

انگار که همه میخوان من کامل باشم

 

When they don't even know that I'm hurting

در حالی که نمیدونن من دارم عذاب میکشم

 

شروع کورس آهنگ

Cause life's not easy, I'm not made out of steel

چون زندگی آسون نیست، منم از فولاد ساخته نشدم

 

Don't forget that I'm human

فراموش نکن که من یه انسانم

 

Don't forget that I'm real

فراموش نکن که من واقعی ام

 

(من یه انسان مجازی یا تو فیلم نیستم منم

مثل بقیه انسان ها درد میکشم و حس دارم)

 

Act like you know me, but you never will

طوری رفتار میکنی که منو میشناسی، در حالی که هرگز اینطور نیست

 

There's one thing that I know for sure

فقط یه چیزی هست که من در موردش مطمئنم

 

I'll show you, I'll show you

بهت نشون میدم، بهت نشون میدم

 

I'll show you, I'll show you

بهت نشون میدم، بهت نشون میدم

پایان کورس آهنگ

 

I've got to learn things, learn them the hard way

باید یه چیزهایی رو یاد بگیرم، از راه سختش یاد بگیرم

 

(Learn the hard way یعنی چیزی رو با تجربه کردن یا

آزمون و خطا یاد گرفتن، معمولا با تجربه های نا خوشایند)

 

Got to see what it feels like, no matter what they say

باید ببینم که چه حسی داره، مهم نیست بقیه چی میگن

 

Sometimes it's hard to do the right thing

بعضی وقتها سخته که کار درست رو انجام داد

 

When the pressure's coming down like lightning

مخصوصا وقتی که مثل رعد و برق فشار روت باشه

 

It's like they want me to be perfect

انگار که همه میخوان من کامل باشم

 

When they don't even know that I'm hurting

در حالی که نمیدونن من دارم عذاب میکشم

 

تکرار کورس