رمان سفید بخت از شهره وکیلی



نام رماننام رمان :رمان سفید بخت

نویسنده به قلم :شهره وکیلی

حجم رمانحجم رمان : ۵.۴ مگابایت پی دی اف , ۱.۴۳ مگابایت نسخه ی اندروید , ۱.۲۹ مگابایت نسخه ی جاوا , ۵۴۶ کیلو بایت نسخه ی epub

خلاصه رمانخلاصه ی از داستان رمان:

حوادث کتاب برمی گردد به سالهای قبل از انحلال دادسراها سر شب بود سه مرد سیاهپوش چون گرگ هایی گرسنه و خشمگین دور میز گرد مهتابی وسیع جلو عمارت مجلل و قدیمی باغ نشسته و در انتظار چهارمین مرد خانواده ،….


فرمت رمان :فرمت رمان:pdf,apk,java,epub

download :دانلود رمان سفید بخت از شهره وکیلی با فرمت pdf

download :دانلود رمان سفید بخت از شهره وکیلی با فرمت apk

download :دانلود رمان سفید بخت از شهره وکیلی با فرمت java

download :دانلود رمان سفید بخت از شهره وکیلی با فرمت jad

download :دانلود رمان سفید بخت از شهره وکیلی با فرمت java (پرنیان)

download :دانلود رمان سفید بخت از شهره وکیلی با فرمت epub

صفحه ی اول رمان:

حوادث کتاب برمی گردد به سالهای قبل از انحلال دادسراها سر شب بود سه مرد سیاهپوش چون گرگ هایی گرسنه و خشمگین دور میز گرد مهتابی وسیع جلو عمارت مجلل و قدیمی باغ نشسته و در انتظار چهارمین مرد خانواده ، زیر سیگاری هایشان را از اجساد سیگارهای کشته شده پر کرده بودند پچ پچ هایی که در طول هفت روز مراسم عزاداری به گوششان خورده بود از آستانه تحمل باورشان بیرون بود هر سه با ریش های در آمده و ظاهر آشفته گر چه نیت هایشان را پشت خطوط تصنعی چهره پنهان می کردند باز هم نشانه ها دیده می شد . پچ پچ ها پیرامون شایعه ی وجود یک وصیت نامه بود. پدر سیبیل های جو گندمی ساخته و پرداخته ای داشت که طبق معمول هنگام ناراحتی ، با دست تابش می داد. آنها بیش از آن که سوگوار از دست رفتن مهم ترین فرد خانواده ، یعنی همدم السلطنه باشند برای آمدن مرد چهارم ، بی قرار بودند و لحظه شماری می کردند. باید او هم می آمد تا به اکبر شیروانی و همسرش محترم قجر ، تلفن کنند که بیایند و وصیت نامه ای را که ادعا داشتند پیش آنهاست بیاورند.

رمان سفید بخت
منبع:http://www.forum.98ia.com/