رمان کاش از مریم میرزایی



نام رماننام رمان :رمان کاش

نویسنده به قلم :مریم میرزایی

حجم رمانحجم رمان : ۱.۹۲ مگابایت پی دی اف , ۰.۹۴ مگابایت نسخه ی اندروید , ۸۱۰ کیلو بایت نسخه ی جاوا , ۱۷۶ کیلو بایت نسخه ی epub

خلاصه رمانخلاصه ی از داستان رمان:

-زود باش دیگه اماده شو سارا خانم
-باشه چقدر هولی
-اره هولم نمی بینی ؟
-بله دارم میبینم اما میشه بپرسم چرا؟
-واسه محض ارا خب معلومه دیگه دیوونه میخوام عشقمو ببینم

-اوه اوه تند نرو پیاده شو باهم بریم،عشقتون! اون معشوق بیچاره کی هست حالا

فرمت رمان :فرمت رمان:pdf,apk,java,epub

download :دانلود رمان کاش از مریم میرزایی با فرمت pdf

download :دانلود رمان کاش از مریم میرزایی با فرمت apk

download :دانلود رمان کاش از مریم میرزایی با فرمت java

download :دانلود رمان کاش از مریم میرزایی با فرمت jad

download :دانلود رمان کاش از مریم میرزایی با فرمت java (پرنیان)

download :دانلود رمان کاش از مریم میرزایی با فرمت epub

صفحه ی اول رمان:

-زود باش دیگه اماده شو سارا خانم
-باشه چقدر هولی
-اره هولم نمی بینی ؟
-بله دارم میبینم اما میشه بپرسم چرا؟
-واسه محض ارا خب معلومه دیگه دیوونه میخوام عشقمو ببینم
-اوه اوه تند نرو پیاده شو باهم بریم،عشقتون! اون معشوق بیچاره کی هست حالا
-خیلی نامردی سارا خانم اصلا حالا که اینطور شد خیلی هم دلش بخواد مگه من
چی کم دارم؟خوشگل نیستم که هستم جذاب نیستم که هستم پولدار نیستم که
هستم خلاصه که همه جورشو هستم
-نه بابا یه کم بیشتر تحویل بگیر مشتری شیم
-فروشی نیستم
-جنس بنجول بیخ ریش صاحبشه
-اسارا!خیلی بدی
-شوخی کردم قربونت برم حالا این بلا نسبت اقای خوشبخت کی هست؟
-اقای سامان مرودستی
-ببخشید اقای چی چی دستی؟
-سارا، جون من مسخره بازی در نیار
-خب ببخشید دیگه چه چیزایی ازش میدونی؟

رمان کاش
منبع:http://www.forum.98ia.com/