I want moreI want more

من بیشتر میخوام ، من بیشتر میخوام

Yeah Yeah Yeah YeahI morewant Yeah

اذه … من ببشتر میخوام اره

Friday night and we’re just talking

شب جمعه هست و ما فقط داریم با هم حرف میزنیم

Stars are crashing in the sky

ستاره های دارند تو اسمون میدرخشند

Burning just for you and I

و میسوزند فقط برای من و تو

We don’t need to over think this

من نیازی نداریم که مارو بیخیال شیم

Nothing is going to bring us down

هیچی مارو قرار نیست ازار بده

Show them what we’re all about

بهشون نشون میدیم که ماجی هستیم

All the way, one hundred one percent touch down

هر شکلی شده،ازصدیکدرصداشتباه میکنیم

We’re gonna kill it, leave the pack on ، Take this town

ما قصد داریم از بین ببریمش ، بیخیالش شیم و بذاریم بریم

Let’s go, whatchya wanna wait for?

بزن بریم … منتظر چی هستی ؟

Let’s take everything we ask for

بیا تا هر چیزی که دنبالشی م رو بدست بیاریم

Come on and turn it up

یالا و راه بفت

Let’s tell the world we wantMoreMoreMore

بیا تا به جهان بگیم که ما بیشتر از این میخوایم

I want more

من بیشتر از این میخوام

Let’s go, take over the dance floor

بیا بریم … بریم روی سن رقص

You’d be mine and I will be yours

تو من هستی و من مال تو میشم

Come on and let it play

یالا بذار بازی کنیم

Let me hear you sayMoreMoreMore

بذار بشنوم که میگی : بیشتر

I want more

من بیشتر میخوام

Take my hand and pull me closer

دستامو بگیر و منو به خودت نزیک تر کن

Whisper nothings in my ear

زیر گوشم زمزمه کن

Until the walls just disappear

تا وقتی که دیوار ها از بین برن

Feel the music

موسیقی رو احساس کن

Take you higher

خودتو بالا تر ببر

Feel my heart beat like a drum

حس کن قلبت داره مث یه درام میتپه

Baby you’re the only one

عزیزم مث تو تو دنیا فقط یه دونه هست

All the way, one hundred one percent touch down

هر شکلی شده،ازصدیکدرصداشتباه میکنیم

We’re gonna kill it, leave the pack on ، Take this town

ما قصد داریم از بین ببریمش ، بیخیالش شیم و بذاریم بریم

Let’s go, whatchya wanna wait for?

بزن بریم … منتظر چی هستی ؟

Let’s take everything we ask for

بیا تا هر چیزی که دنبالشی م رو بدست بیاریم

Come on and turn it up

یالا و راه بفت

Let’s tell the world we wantMoreMoreMore

بیا تا به جهان بگیم که ما بیشتر از این میخوایم

I want more

من بیشتر از این میخوام

Let’s go, take over the dance floor

بیا بریم … بریم روی سن رقص

You’d be mine and I will be yours

تو من هستی و من مال تو میشم

Come on and let it play

یالا بذار بازی کنیم

Let me hear you sayMoreMoreMore

بذار بشنوم که میگی : بیشتر

I want more

من بیشتر میخوام

Come on everybody, lets go party

یالا همه بیاین بریم پارتی

Till’ they kick us out now

تا وقتی هممونو بندازن بیرون

I don’t care

اهمیت نمیدم

(I want more)

من بیشتر از این میخوام

Once get it started, we won’t stop

اول اینو شروع کن و بدون متوفق نمیشیم

Until we get it all out

تازمانیکههمهمابیرون بریم

Take me there ، Take me there

بعدش منو بیار اینجا

More، More ، I want more

بیشتر و بیشتر ، من بیشتر میخوام

Let’s go, whatchya wanna wait for?

بزن بریم … منتظر چی هستی ؟

Let’s take everything we ask for

بیا تا هر چیزی که دنبالشی م رو بدست بیاریم

Come on and turn it up

یالا و راه بفت

Let’s tell the world we wantMoreMoreMore

بیا تا به جهان بگیم که ما بیشتر از این میخوایم

I want more

من بیشتر از این میخوام

Let’s go, take over the dance floor

بیا بریم … بریم روی سن رقص

You’d be mine and I will be yours

تو من هستی و من مال تو میشم

Come on and let it play

یالا بذار بازی کنیم

Let me hear you sayMoreMoreMore

بذار بشنوم که میگی : بیشتر

I want more

من بیشتر میخوام

MoreI want moreMore more

بیشتر و بیشتر من بیشتر میخوام