Justin: Hey babe it’s me, i just wanted to call to tell you that i love you so so so so much

سلام عزیزم منم، فقط خواستم زنگ بزنم تا بهت بگم که خیلی خیلی خیلی خیلی دوستت دارم

Just wanted to let you know that you are my princess, you are worthy of all of the love in the world,

فقط میخواستم بدونی که تو پرنسس منی، تو با ارزش ترین عشق توی دنیایی.

You are the love of my life

تو عشق زندگی من هستی!

Now’s all we got and time can’t be bought.

” حالا ” همه چیزیه که ما داریم و زمانی هم نمی تونیم بخریم.

I know it inside my heart forever will forever be ours.

من توی قلبم می دونم که ” همیشه ” برای همیشه مال ماست. ( یعنی ما همیشه باهم می مونیم )

Even if we try to forget, love will remember.

حتی اگه تلاش کنیم که فراموش کنیم، ” عشق ” از یادش نمیره.

You said you love me,

تو گفتی من رو دوست داری،

I said I loved you back what happened to that,

من هم در جواب گفتم دوستت دارم چی به سر اون اومد؟

What happened to that

چی به سر اونا اومد

All your promises,

همه ی قول هات،

And all them plans we had,

و همه ی نقشه هایی که ما داشتیم،

What happened to that, what happened to that

چی به سر اونا اومد، چه اتفاقی براشون افتاد

Boom gone, yeah we move on,

همش محو شد، آره ما تغییر کردیم،

Even if we try to forget

حتی اگه تلاش کنیم که فراموش کنیم،

Love will remember you,

عشق تو رو یادش میمونه،

Love will remember me I know it inside of my heart,

عشق من رو یادش می مونه من اینو از توی قلبم می فهمم،

Forever will forever be ours,

” همیشه ” برای همیشه مالِ ماست،

Even if we try to forget,

حتی اگه تلاش کنیم که فراموش کنیم،

Love will remember, love will remember

عشق از یادش نمیره، عشق از یادش نمیره،

Love will remember, love will remember, love will remember

عشق از یادش نمیره، عشق از یادش نمیره، عشق از یادش نمیره،

The trips we dreamed of taking the tacks left on the map,

سفر هایی که رویاپردازی کرده بودیم و پونز کرده بودیم به سمت چپ نقشه،

What happened to that, what happened to that

چی به سر اونا اومد، چی به سر اونا اومد،

When all you had was nothing, and all we did was laugh

وقتی که تو هیچی نداشتی، و کار ما شده بود خندیدن

What happened to that, what happened, what happened to that

چی به سر اونا اومد، چی به سر اونا اومد، چی به سر اونا اومد،

Boom gone, yeah we move on, even if we try to forget

همش محو شد، آره ما تغییر کردیم، حتی اگه تلاش کنیم که فراموش کنیم،

Love will remember you,

عشق تو رو یادش میمونه،

Love will remember me I know it inside of my heart,

عشق من رو یادش می مونه من اینو از توی قلبم می فهمم،

Forever will forever be ours,

همیشه ” برای همیشه مال ماست،

Even if we try to forget,

حتی اگه تلاش کنیم که فراموش کنیم

Love will remember, love will remember

عشق از یادش نمیره، عشق از یادش نمیره

Love will remember, love will remember, love will remember x2

عشق از یادش نمیره، عشق از یادش نمیره، عشق از یادش نمیره

Break down the walls let heaven in,

دیوار ها رو خراب کن بزار بهشت بیاد تو،

Somewhere and forever we’ll dance again,

یه جایی که ما دوباره بتونیم تا همیشه برقصیم،

We used to be inseparable,

ما جدا نشدنی بودیم،

I used to think that I was irreplaceable

من فکر می کردم من غیر قابل تعویضم،

We lit the whole world up, before we blew it up,

ما دنیا رو روشن کردیم، قبل از این که از بینش ببریم،

I still just don’t know, how we screwed it up

من هنوز نمی دونم، ما چطوری خرابش کردیم

Forever, forever, forever

برای همیشه، همیشه، همیشه

Love will remember you,

عشق تو رو یادش میمونه،

Love will remember me I know it inside of my heart,

عشق من رو یادش می مونه من اینو از توی قلبم می فهمم

Forever will forever be ours,

” همیشه ” برای همیشه مال ماست

Even if we try to forget,

حتی اگه تلاش کنیم که فراموش کنیم،

Love will remember, love will remember

عشق از یادش نمیره، عشق از یادش نمیره

Love will remember, love will remember, love will remember

عشق از یادش نمیره، عشق از یادش نمیره، عشق از یادش نمیره

Love will remember, love will remember,

عشق از یادش نمیره، عشق از یادش نمیره،

Love will remember, love will remember

عشق از یادش نمیره، عشق از یادش نمیره،