دلعونا
دلعونا

على دلعونا غنیلی شویه
بعدک یا روحی بتفکر فیی
وقتی هنوز دلعونا برای من خونده میشه
تو هنوز داری به من فکر میکنی هستی من

سوى شو رقصنا عهالغنیه
وشو کانت حلوه السهره ومجنونا
خیلی با این ترانه رقصیدیم
و چه شب خاطره انگیزی بود اون شب

دلعن دلعن على دلعونا
هواهم غیر اللونا
ما بدی غیرن لا والله
حبیبی اسمر اللونا
رقص و رقص با دلعونا
عشقشون فضا رو عوض کرد
قسم میخورم که کسی جز اونها رو نمیخوام
عشق قهوه ای پوست خودم

على دلعونا یا دللی علیی
بعدک یا هوى بتعذب فیی
همراه دلعونا … ای وای
هنوز داری منو آزار میدی عشق من

لو ما حبینا هاک الصیفیه
ولا دابت عینی بنظره حنونا
اگه اون تابستون دوستت نداشتم
و اگه چشمای من با اون نگاه پر محبت نسوخته بود

دلعن دلعن على دلعونا
هواهم غیر اللونا
ما بدی غیرن لا والله
حبیبی اسمر اللونا
رقص و رقص با دلعونا
عشقشون فضا رو عوض کرد
قسم میخورم که کسی جز اونها رو نمیخوام
عشق قهوه ای پوست خودم

على دلعونا یا عینی علیهم
راحوا یا روحی واشتقنا لیهم
وای که چقدر با دلعونا زیبا هستن
دارن میرن و ما اونها رو از دست میدیم

لما عالدبکه شبکنا ایدیهم
کانوا بالهوى هنی شبکونا
وقتی با دبکه دستهاشونو به دست هم دادیم
اقرار کردن که عاشق شدن

دلعن دلعن على دلعونا
هواهم غیر اللونا
ما بدی غیرن لا والله
حبیبی اسمر اللونا
رقص و رقص با دلعونا
عشقشون فضا رو عوض کرد
قسم میخورم که کسی جز اونها رو نمیخوام
عشق قهوه ای پوست خودم