حبیتک
عاشقتم

کتیر بکیت عیونی کتیر سهرت جفونی کتیر عیونک لامونی کتیر … کتیر
روق ما تزعل منی روق أوعى تظلمنی روق حاجی تقهرنی روق … روق
چشمانم را به گریه وامیداری، پلکهایم را دراز مدت باز نگه میداری
چشمانت شدیدا ملامتم میکنند، بسیار، بسیار
برو و دیوانه ام نکن، برو و آزارم نده
برو و بیش از این عصبانیم نکن
برو، برو

من أول نظره إستحلیتک من تانی نظره إتمنیتک
من تالت نظره بالسهره قدمتلک میه زهره
حبیت السهره و حبیتک
با اولین نگاه دوستت داشتم
با دومین نگاه خواستم که مال من بشی
هزاران گل به تو هدیه کردم و به پات ریختم
بیداری شب و تو رو دوست دارم

کتیر قلبک غمرنی کتیر حبک نطرنی کتیر صوتک سحرنی کتیر … کتیر
بعید لو لحظه عنی بعید حبک جننی بعید لعندک خذنی بعید … بعید
دلت منو به شدت عاشق کرد، عشقت منو منتظر نگه داشت
صدات منو افسون کرد، به شدت، به شدت
اگه برای یه لحظه از من دور بشی عشقت منو دیوونه میکنه
منو با خودت به دوردست ببر، خیلی دور، خیلی دور