تیجی منک
از توی می آید

هـ أقولک إیه و أنا لیه هـ أقولک ما دام وصلک بالدمه مین اللی یقولها
به تو چه باید بگویم؟ و چرا باید بگویم؟ اگر به تو رسیده است، چه کسی باید بگوید

أصول تقولهالی إنت الأول و قول و طوَل و براحتی بقى لو هـ أقبلها
تو باید کسی باشی که می گوید، بگو و ا ز فرصتت استفاده کن، من تصمیم خواهم گرفت که بپذیرم یا نه

تیجی منک و إزای تیجی منی أنا دی الوحده تستنى و بالسنه
از تو می آید، چگونه از من باشد؟ کسی که برای یک سال منتظر بوده است

یتقالها لو کلمه حنینه من اللی بتحبو و عایزاه
که گفته ای باشد، حتی یک واژه، که عاشق است و می خواهد

أنا مش ممانعه الثقل صنعه بس إنت أوعى تفهمنی غلط أنا ده أنا بهواک
اهمیتی نمی دهم، ممنوع کردنت لطفیست به تو، فقط سوء برداشت نکن، من دوستت دارم

أنا عایزه أحس إنک بتتعب و علیا تصعب ساعتها ح أطمن ویاک
می خواهم احساس کنم که خسته شده ای، برایت احساس تاسف می کنم، پس از آن با تو امنیت را احساس می کنم

تیجی منک و إزای تیجی منی أنا دی الوحده تستنى و بالسنه
از تو می آید، چگونه از من باشد؟ کسی که برای یک سال منتظر بوده است

یتقالها لو کلمه حنینه من اللی بتحبو و عایزاه
که گفته ای باشد، حتی یک واژه، که عاشق است و می خواهد