شو هالقلب
قلبش چیست

رح أعمل حالی ما سمعتک و لو إسمع رحت و ودعتک
می خواهم وانمود کنم که هرگز تو را نشنیدم و اگر بشنوم تو را ترک می کنم

لو فیک تبیع حرام یضیع هیک الهوى
اگر می توانی بفروشی، گناهست بگذاری این عشق تباه شود

بتعرف شو معنى اللی حکیتو و لو تعرف ما کنت حکیتو
معنی آنچه که گفتی را می دانی؟ اگر می دانستی نمی گفتی

بتقلی نغیب یومین نغیب و نرجع سوا
به من گفتی که باید جدا شویم، جدایی برای چند روز اندک و دوباره به هم برسیم

شو هالقلب اللی عندک و لو فی عندک قلب یحس شوی
این قلبی که داری چیست؟ اگر قلبی داری که اندکی می تواند احساس کند

کنت بتعرفنی إنی بعدک عنی بموت شوی شوی
می دانستی که غیبتت مرا کم کم می کشد

إطلع شی مره بعیونی بتقشع خوفی و نار جنونی
اگر یکبار در چشمانم نگاه کنی ترس و آتش دیوانگی ام را می بینی

قلبی المشتاق مش حمل فراق ظلک معی
قلب مشتاق من نمی تواند جدایی را با من تحمل کند

بیهون علیک تعذبنی بدک یخلص عمری یعنی
برای تو ظلم و ستم به من آسان است؟ می خواهی زندگیم را به پایان برسانی؟

بصیر بلا روح لما بتروح قلی إرجعی
پس از آن من بدون روح و جانم می مانم، وقتی می روی به من می گویی بازگرد

شو هالقلب اللی عندک و لو فی عندک قلب یحس شوی
این قلبی که داری چیست؟ اگر قلبی داری که اندکی می تواند احساس کند

کنت بتعرفنی إنی بعدک عنی بموت شوی شوی
می دانستی که غیبتت مرا کم کم می کشد