بتعرفنی انا
نوال لزغبی

سنین یا حبیبی انا ویاک لا مش ممکن انساک من بالی ما بتروح
عشق من سالها با تو بودم، امکان ندارد فراموشت کنم، حتی از ذهنم دور نمیشوی

حنین بغیابک مش حنین من دونک صار انین لعندک بدی روح
محبت در دوری تو محبت نیست، بی تو به ناله بدل شد، می خواهم سوی تو بازگردم

بتعرفنی انا یا حبیبی قلبی معلق فیک وصدقنی انا انا بنسى حالی وما بنسیک
می دانی عشق من دلم گرفتارت شده، باور کن خودم را فراموش میکنم اما تو را نه

وایام الهنا یا حبیبی عشتا بقربک انت ما انت انا
عشق من، روزهای خوشبختی زمان زندگی کنار تو بود، تو نباشی من هم نیستم

ماعاد فیی بدی ارجع مشتاقه انا بلاقیک
آن روزها دیگر تکرار نشد، میخواهم برگردی، دلتنگت هستم، میخواهم ببینمت

اوهام سرقت منی احلام نستنی کیف بنام ترکت بالی مشغوول
فکر و خیال خواب را از چشمم ربود، باعث شد فراموش کنم چطور بخوابم
فکر همه را از من گرفت

الایام الی کنا فیها بعاد یاریتنا ما بتنعاد ونبقى سوى ع طول
کاش روزهایی دوری هرگز بازنگردد و همیشه با هم باشیم