نجوم السما
ستاره های آسمان

نجوم السما أقرب لک من قلبی اللی انت هجرته ولا مره عملت حسابه
ستاره های آسمان از دل من به تو نزدیکترند، دلی که ترک کردی و دیگر به حساب نیاوردی

مش ممکن حیقرب لک عن حبی خلاص حرمته و قفلت خلاص على بابه
دیگر نزدیک تو نخواهد آمد، عشقم را ممنوع کرده ام و درهایش را بسته ام

ما بقتش أصدق تانی
دیگر باور نمی کنم

قلبک کداب وأنانی
دل تو خودخواه و دروغگوست

ممکن یعشق ملیون
ممکنست هزار عشق داشته باشد

عنده استعداد ینسانی ویسکن غیری مکانی
اهمیتی ندارد اگر فراموشم کند و دیگری جایم را بگیرد

والحب علیه بیهون
و عشق را ناپدید می کند

نجوم السما أقرب لک من قلبی اللی انت هجرته ولا مره عملت حسابه
ستاره های آسمان از دل من به تو نزدیکترند، دلی که ترک کردی و دیگر به حساب نیاوردی

مش ممکن حیقرب لک عن حبی خلاص حرمته و قفلت خلاص على بابه
دیگر نزدیک تو نخواهد آمد، عشقم را ممنوع کرده ام و درهایش را بسته ام

زی ما قلبک خان
همانطور که دل تو خیانت کرد

ولعبت بشوقی زمان
و تو با عشق من مدتها بازی کردی

ما تقولش انک ندمان
نگو که پشیمانی

أنا عمری ما حاشتاق لک
دیگر هرگز مشتاقت نخواهم بود

قد ما قلبی هواک
همانقدر که دلم دوستت داشت

واستحمل یاما أساک
و ظلم و ستمت را تاب آورد

دلوقتی انا بترجاک
حالا از تو می خواهم

إنسى هوای احسن لک
عشقم را فراموش کنی، این برایت بهتر است