رمان کدبانوی من



نام رماننام رمان :رمان کدبانوی من

نویسنده به قلم :ناشناس

حجم رمانحجم رمان :۱.۰۴ مگابایت پی دی اف , ۱.۰۴ مگابایت نسخه ی اندروید ,۰.۹۳ مگابایت نسخه ی جاوا , ۳۱۱ کیلو بایت نسخه ی epub

خلاصه رمانخلاصه ی از داستان رمان:

تو شرکت پوستم کنده شده بود . یکی از مشتریها دبه کرده بود و زده بود زیر قراردادش داشت کل شرکت ما رو به خاک سیاه می شوند . کلی روش حساب کرده بودیم و با سرمایه اش می خواستیم یه حالی به خودش و خودمون بدیم . ولی حالا مرتیکه عین خیالشم نبود . زنگ زده بود گفته بود قرارداد کنسله . من دارم از ایران میرم . سه تا از بچه ها رو فرستاده بودم برم خرش کنن . وگرنه باید خسارت شرکت و خودم می دادم . چون…..

فرمت رمان :فرمت رمان:pdf,apk,java,epub

download :دانلود رمان کدبانوی من با فرمت pdf

download :دانلود رمان کدبانوی من با فرمت apk

download :دانلود رمان کدبانوی من با فرمت java

download :دانلود رمان کدبانوی من با فرمت jad

download :دانلود رمان کدبانوی من با فرمت java (پرنیان)

download :دانلود رمان کدبانوی من با فرمت epub

صفحه ی اول رمان:

تو شرکت پوستم کنده شده بود . یکی از مشتریها دبه کرده بود و زده بود زیر قراردادش داشت کل شرکت ما رو به خاک سیاه می شوند . کلی روش حساب کرده بودیم و با سرمایه اش می خواستیم یه حالی به خودش و خودمون بدیم . ولی حالا مرتیکه عین خیالشم نبود . زنگ زده بود گفته بود قرارداد کنسله . من دارم از ایران میرم . سه تا از بچه ها رو فرستاده بودم برم خرش کنن . وگرنه باید خسارت شرکت و خودم می دادم . چون معرفه اون مرتیکه من بودم . همه قراردادهای دیگه رو پیچونده بودیم چسبیده بودیم به این یارو . پول ازش می ریخت . اعصابم خورد خورد بود . بدتر اینکه بچه ها دست از پا درازتر اومده بودن . میگفتن یارو هیچ جوری خر نمیشه . ولی من هنوز از آخرین حربه ام استفاده نکرده بودم . حقه مخصوصی که همیشه شرکت ما رو نجات داده بود .

رمان کدبانوی من
منبع:http://www.forum.98ia.com/