Looking from a window above

 از پنچره نگاه می کنم

It’s like a story of love

درست مثل قصه عاشقانه می مونه

Can you hear me.

صدامو میشنوی

Came back only yesterday

همین دیروز برگشتم

I’m Moving further away

دارم دورتر میشم

Want you near me.

میخوام پیشم باشی

All I needed was the love you gave

تمام چیزی که میخواستم عشق تو بود

All I needed for another day

تمام چیزی که برای یک روز بیشتر میخواستم

All I ever knew  Only you

تمام چیزی که میشناختم تنها تو بودی

Sometimes when I think of your name

گاهی وقتی به اسمت فکر میکنم

And it’s only a game

درست مثل یه بازی می مونه

And I need you

و بهت نیاز دارم

Listening to the words that you say

به صحبتات گوش میدم

Getting harder to stay When I see you

و وقتی می بینمت گفتنش برام سخت تر میشه

All I needed was the love you gave

تمام چیزی که میخواستم عشق تو بود

All I needed for another day

تمام چیزی که برای یک روز بیشتر میخواستم

All I ever knewOnly you

تمام چیزی که میشناختم تنها تو بودی

This is gonna take a long time

این خیلی طول میکشه

And I wonder what’s mine

و در این عجبم که چی مال منه

Can’t take no more

دیگه نمیتونم تحمل کنم

Wonder if you’ll understand

در این عجبم که تو اینو درک می کنی

It’s just the touch of your hand Behind a closed door

تنها نوازش تو هستش که از پشت این در بسته احساس می کنم

Repeat (2 times):

All I needed was the love you gave

تمام چیزی که میخواستم عشق تو بود

All I needed for another day

تمام چیزی که برای یک روز بیشتر میخواستم

All I ever knew Only you

تمام چیزی که میشناختم تنها تو بودی

Looking from a window above

 از پنچره نگاه می کنم

It’s like a story of love

درست مثل قصه عاشقانه می مونه

Can you hear me.

صدامو میشنوی

Came back only yesterday

همین دیروز برگشتم

I’m Moving further away

دارم دورتر میشم

Want you near me.

میخوام پیشم باشی

Repeat (2 times):

All I needed was the love you gave

تمام چیزی که میخواستم عشق تو بود

All I needed for another day

تمام چیزی که برای یک روز بیشتر میخواستم

All I ever knew Only you

تمام چیزی که میشناختم تنها تو بودی