First I get cold, then hot

اول سردم شد و بعدش گرمم
Think I’m on fire, but I’m not

فکر می کنم رو آتیشم ولی نیستم
Oh, what a pain I’ve got

آه، چه دردی دارم
It must be love

این باید عشق باشه
There’s nothing I can do

کاری از دستم برنمیاد
All that I want is you

تمام چیزی که میخوام تو هستی
Look what I’m going through

ببین به چه روزیم انداختی
It must be love

این باید عشق باشه
Chorus:

It must be love, it must be love

این باید عشق باشه، این باید عشق باشه
I fall like a sparrow, fly like a dove

مثل یک گنجشک سقوط می کنم و مثل یه کبوتر پرواز
You must be the dream, I’ve been dreaming of

تو باید اون رویای من باشی، که در رویاش بودم
Oh what a feeling, it must be love

آه، چه احساسی، این باید عشق باشه
Something is wrong alright

خیلی خب، یه چیزی درست نیست
I think of you all night

تمام شب رو به تو فکر می کنم
Can’t sleep till morning light

تا سپیده دم خوابم نمیبره
It must be love

این باید عشق باشه
Seeing you in my dreams

در رویاهام تورو می بینم
Holding you close to me

تورو محکم بقل می کنم
Oh what else can it be

آه، دیگه چیکار میتونم بکنم
It must be love.

این باید عشق باشه