Nice to meet you, where you been
از دیدنت خوشحالم، کجا بودی؟
I could show you incredible things
می تونم بهت چیزای باور نکردنی نشون بدم
Magic, madness, heaven sin
جادو، دیوونگی،یه گناه آسمونی!
Saw you there and I thought
تورو اونجا دیدم و با خودم گفتم
Oh my God, look at that face
اوه خدای من،قیافه اشُ ببین!
You look like my next mistake
تو انگار اشتباه بعدی منی!
?Love’s a game, want to play
عشق یه بازیه، دوست داری بازی کنی؟
New money, suit & tie
پول، کت و کراوات جدید
I can read you like a magazine
می تونم مثه یه مجله تورو بخونم
Ain’t it funny, rumors, lie
خنده دار نیست این شایعات، دروغ ها؟
And I know you heard about me
و میدونم در مورد من شنیدی
So hey, let’s be friends
پس هی! بیا با هم دوست باشیم!
I’m dying to see how this one ends
دارم می میرم انقد که دوست دارم بدونم آخرش چی میشه
Grab your passport and my hand
پاسپورتتُ بردار و دست منُ بگیر
I can make the bad guys good for a weekend
می تونم پسرای بدُ توی تعطیلات آخر هفته خوب کنم!
So it’s gonna be forever
پس این رابطه قرار ابدی بشه!
Or it’s gonna go down in flames
یا ممکنه توی شعله ها از بین بره!
You can tell me when it’s over
هر وقت قراره تموم شه این رابطه می تونی بهم بگی
If the high was worth the pain
اگه این عشق ارزش این همه درد رو داره
Got a long list of ex-lovers
من یه لیست از معشوقه های قبلی دارم
They’ll tell you I’m insane
اونا بهت میگن که دیوونه ام
Cause you know I love the players
چون می دونی من از اونایی که اهل بازی کردنن خوشم میاد!
And you love the game
و تو هم بازی کردنُ دوست داری!
Cause we’re young and we’re reckless
چون ما جوونیم و بی پروا!
We’ll take this way too far
این راه طولانی رو قراره با هم بریم
It’ll leave you breathless
یه کاری می کنه نفست بند بیاد!
Or with a nasty scar
یا با یه زخم ناجور تنهات میذاره!
Got a long list of ex-lovers
یه لیست دراز از معشوقه های قبلیمُ دارم
They’ll tell you I’m insane
خودشون بهت میگن من دیوونه ام
But I’ve got a blank space baby
ولی عزیزم یه جای خالی هنوز مونده
And I’ll write your name
و می خوام اسم تورو بنویسم
Cherry lips, crystal skies
لبم به رنگ گیلاس،آسمون صاف و آبی
I could show you incredible things
می تونم بهت چیزای غیر قابل باوری نشون بدم
Stolen kisses, pretty lies
بوسه های یواشکیمون، دروغ های قشنگمون
You’re the King baby I’m your Queen
عزیزم تو پادشاه و من ملکه اتم
Find out what you want
هر چیزی که دوست داری و پیدا می کنم
Be that girl for a month
تا یک ماه همون دختری میشم که دوست داری
Wait the worst is yet to come, oh no
منتظر بدترین چیزایی که هنوز نیومده می مونم
Screaming, crying, perfect storm
جیغ میزنم، گریه می کنم، یه طوفانِ کاملم!
I can make all the tables turn
می تونم همه شرایطُ عوض کنم
Rose gardens filled with thorns
گل های رز باغ پر از تیغ شدن
Keep you second guessing like
می تونم حدس بزنم چی تو فکرت می گذره
“?Oh my God, who is she”
“اوه خدای من،این دختره کیه؟”
I get drunk on jealousy
از حسادتم مست می کنم
But you’ll come back each time you leave
ولی تو هر بار که میری باز بر می گردی
Cause darling I’m a nightmare dressed like a daydream
چون عزیزم من در ظاهر آدم آرومیم ولی در واقع مثلُ یه کابوسم
So it’s gonna be forever
پس عشقمون قراره ابدی بمونه!
Or it’s gonna go down in flames
یا توی شعله ها از بین میره
You can tell me when it’s over
وقتی قراره تموم شه می تونی بهم بگی!
If the high was worth the pain
اگه این عشق ارزش این همه درد رو داره
Got a long list of ex-lovers
من یه لیست از معشوقه های قبلیمو دارم
They’ll tell you I’m insane
خودشون بهت میگن که من خل و چلم!
Cause you know I love the players
چون می دونی من از اونایی که اهل بازی کردنن خوشم میاد!
And you love the game
و تو هم که بازی کردنُ دوست داری
Cause we’re young and we’re reckless
چون جونیم و بی پروا!
We’ll take this way too far
این راه طولانی رو قراره با هم بریم
It’ll leave you breathless
یه کاری می کنه نفست بند بیاد
Or with a nasty scar
یا با یه زخم ناجور تنهات میذاره!
Got a long list of ex-lovers
یه لیست دراز از معشوقه های قبلیمُ دارم
They’ll tell you I’m insane
خودشون بهت میگن که من دیوونه ام
But I’ve got a blank space baby
ولی عزیزم یه جای خالی هنوز مونده
And I’ll write your name
و می خوام اسم تورو به جاش بنویسم
Boys only want love if it’s torture
پسرها حتی اگه عذاب آور باشه فقط میخوان عاشق باشن
Don’t say I didn’t say I didn’t warn ya
فقط نگی که بهت نگفتم
Boys only want love if it’s torture
پسرها حتی اگه عذاب آور باشه فقط میخوان عاشق باشن
Don’t say I didn’t say I didn’t warn ya
فقط نگی که بهت نگفتم
So it’s gonna be forever
پس قراره عشقمون ابدی بشه
Or it’s gonna go down in flames
یا مثلن توی شعله ها بسوزه
You can tell me when it’s over
هر وقت خواستی تمومش کنی می تونی بهم بگی
If the high was worth the pain
اگه این عشق این قدر ارزش درد کشیدنُ داره
Got a long list of ex-lovers
یه لیست از معشوقه های قبلیم آماده کردم
They’ll tell you I’m insane
خودشون بهت میگن من خل و چلم!
Cause you know I love the players
چون می دونی من از اونایی که اهل بازی کردنن خوشم میاد
And you love the game
و تو هم که بازی کردنُ دوست داری
Cause we’re young and we’re reckless
چون جوونیم و بی پروا
We’ll take this way too far
این راه طولانی رو قراره با هم بریم
It’ll leave you breathless
یه کاری می کنم نفست بند بیاد
Or with a nasty scar
یا با یه زخم ناجور تنهات میذارم
Got a long list of ex-lovers
یه لیست از معشوقه های قبلیم آماده کردم
They’ll tell you I’m insane
خودشون بهت میگن من خل و چلم!
But I’ve got a blank space baby
ولی عزیزم یه جای خالی هنوز مونده
And I’ll write your name
و می خوام اسم تورو به جاش بنویسم