Esta noche bailamos
امشب ما می رقصیم
Te doy toda mi vida
من همه ی زندگیمُ بهت میدم
Quedate conmigo
با من بمون

Tonight we dance
امشب ما می رقصیم
I leave my life in your hands
من زندگیم رو توی دستای تو قرار میدم
We take the floor
و ما صحنه رو تسخیر می کنیم
Nothing is forbidden anymore
هیچ چیز ممنوع نیست

Don’t let the world be my side
ندار هیچکس جای تو رو بگیره
Don’t let a moment go by
نذار یه لحظه ی دیگه هم از دست بره
Nothing can stop us tonight
هیچ چیز امشب نمی تونه جلوی ما رو بگیره

Bailamos
Let the rhythm take you over
بذار ریتم تو رو هدایت کنه
Bailamos
ما می رقصیم
Te quiero amor mio
من عاشق تو ام
Bailamos
ما می رقصیم
Wanna live this life forever
می خوام همیشه این زندگی رو داشته باشم
Bailamos
ما می رقصیم
Te quiero amor mio
من عاشق تو ام
Bailamos
ما می رقصیم

Tonight I’m yours
امشب من به تو تعلق دارم
We can make it happen I’m so sure
من می دونم که ما می تونیم کاری کنیم که اتفاق بیوفته
Now I’m letting go
و حالا من بی خیال میشم
There is something I think you should know
یه چیزی هست که فکر می کنم باید بدونی

I won’t be leaving your side
هیچ وقت از کنارت نمیرم
We’re gonna dance through the night
ما همه ی شب رو می رقصیم
I’m gonna reach for the stars
و من به ستاره ها می رسم

Bailamos
Let the rhythm take you over
بذار ریتم تو رو هدایت کنه
Bailamos
ما می رقصیم
Te quiero amor mio
من عاشق تو ام
Bailamos
ما می رقصیم
Wanna live this life forever
می خوایم همیشه این زندگی رو داشته باشیم
Bailamos
ما می رقصیم
Te quiero amor mio
من عاشق تو ام
Te quiero
عاشق تو

(whoa, oh oh oh)
Tonight we dance
امشب ما می رقصیم
(whoa, oh oh oh)
Like no tomorrow
مثل هیچ روز دیگه ای
(whoa oh oh oh)
If you will stay with me
اگر تو با من می مونی

Te quiero
عاشق تو
Mi amor
عشق من

Quedate conmigo
با من بمون
Esta noche bailamos
امشب ما می رقصیم

Bailamos
ما می رقصیم
Let the rhythm take you over
بذار ریتم تو رو هدایت کنه
Bailamos
Te quiero amor mio
Bailamos
Wanna live this life forever
می خوایم همیشه این زندگی رو داشته باشیم
Bailamos
ما می رقصیم
Te quiero amor mio
من عاشق تو ام
Bailamos
ما می رقصیم

Bailamos
می رقصیم
Let the rhythm take you over (como te quiero)
بذار ریتم تو رو هدایت کنه (هرجور که می خوای)
Bailamos
می رقصیم
Te quiero amor mio (como te quiero)
من عاشق تو ام (هرجور که می خوای)
Bailamos
می رقصیم
Gonna wanna live this life forever (como te quiero)
همیشه این زندگی رو خواهیم داشت (هرجور که می خوای)
Bailamos
می رقصیم
Te quiero amor mio (como te quiero)
من عاشق تو ام (هرجور که می خوای)