Here I go

دوباره شروع میکنم

Here I go

از نو شروع میکنم

Feel better now

الان احساسِ بهتری دارم

Feel better now

حالا حسِ بهتری دارم

Here I go

دوباره شروع میکنم

Here I go

از نو شروع میکنم

It’s better now

الان بهتر شد

Feel better now

حالا احساسِ بهتری دارم

Do you remember when we fell under

اون وقتایی که احساسِ درموندگی می کردیم رو یادته؟

Did you expect me to reason with thunder

ازم انتطار داشتی به سرعت رعد و برق برات دلیل بیارم؟

I still remember when time was frozen

هنوز اون وقتایی که دچار روزمرگی شده بودیم رو یادمه

What seemed forever was just a moment

چیزی که به نظر میومد تا ابد باقی میمونه فقط برای یه لحظه بود

Hurry up, hurry up

زود باش، زود باش

There’s no more waiting

دیگه نمیشه صبر کرد

We’re still worth saving

ما هنوز ارزششُ داریم که نجات پیدا کنیم

Feel the light

نور رو حس کن

Shining in the dark of night

توی تاریکی شب می درخشه

Remember what we forgot

چیزی که فراموش کردیمُ به یاد بیار

I know it’s a long shot

میدونم مالِ خیلی وقت پیش بوده

But we’re bringing it all back

ولی ما همه اشُ بر می گردونیم

We’re bringing it all back

همه اشُ بر می گردونیم

Feel the light

نور رو حس کن

Shining like stars tonight

امشب مثلِ ستاره ها می درخشه

Remember what we forgot

چیزی که فراموش کردیمُ به خاطر بیار

I know it’s a long shot

میدونم مالِ خیلی وقت پیش بوده

But we’re bringing it all back

ولی همه رو بر می گردونیم

We’re bringing it all back

همه اشُ بر می گردونیم

Here I go

دوباره شروع میکنم

Here I go

از نو شروع میکنم

Feel better now

الان احساسِ بهتری دارم

Feel better now

حالا حسِ بهتری دارم

Here I go

دوباره شروع میکنم

Here I go

از نو شروع میکنم

It’s better now

الان بهتر شد

Feel better now

حالا احساسِ بهتری دارم

I Still Remember when things were Broken

هنوز اون وقتایی که همه چیز به هم ریخته بود رو یادمه

But put together , the cracks were closing

ولی درستش کردیم؛ همه شکاف هارو از بین بردیم

Hurry up, hurry up

زود باش، زود باش

There’s no more waiting

دیگه نباید صبر کرد

We’re still worth saving

هنوز ارزشش رو داریم که نجات پیدا کنیم

Feel the light

نور رو حس کن

Shining in the dark of night

توی تاریکی شب می درخشه

Remember what we forgot

چیزی که فراموش کرده بودیم رو به خاطر بیار

I know it’s a long shot

میدونم مالِ خیلی وقت پیش بوده

But we’re bringing it all back

ولی ما همه رو بر می گردونیم

We’re bringing it all back

همه اشُ بر می گردونیم

Feel the light

نور رو حس کن

Shining like the stars tonight

امشب مثلِ ستاره ها می درخشه

Remember what we forgot

چیزی که فراموش کرده بودیم رو به خاطر بیار

I know it’s a long shot

میدونم مالِ خیلی وقت پیش بوده

But we’re bringing it all back

ولی ما همه رو بر می گردونیم

We’re bringing it all back

همه رو بر می گردونیم

You and I can have it all Tonight

من و تو امشب می تونیم همه اشُ داشته باشیم

So let’s bring it back to Life

پس بیا به زندگی برگردیم

Now we have another Chance To Fly

حالا یه شانس دیگه برای پرواز داریم

Another Chance to Make You Right !

یه شانسِ دیگه برای اینکه حالِ تورو خوب کنیم!

Feel the light

نور رو حس کن

Shining in the dark of night

توی تاریکی شب می درخشه

Remember what we forgot

چیزی که فراموش کرده بودیم رو به خاطر بیار

I know it’s a long shot

میدونم مالِ خیلی وقت پیش بوده

But we’re bringing it all back

ولی ما همه رو بر می گردونیم

We’re bringing it all back

همه اشُ بر می گردونیم

Feel the light

نور رو حس کن

Shining like the stars tonight

امشب مثلِ ستاره ها می درخشه

Remember what we forgot

چیزی که فراموش کرده بودیم رو به خاطر بیار

I know it’s a long shot

میدونم مالِ خیلی وقت پیش بوده

But we’re bringing it all back

ولی ما همه رو بر می گردونیم

We’re bringing it all back

همه رو بر می گردونیم

Here we go

دوباره می خوایم شروع کنیم

Here we go

می خوایم از نو شروع کنیم

It’s better now

الان بهتر شد

Feel better now

حالا حسِ بهتری دارم