[Verse]
The minute you’re on
Why don’t you put some bass in your tone
Can’t you see that here is lonely
Taking care of, all day long
You’re making me leave
Shouldn’t have gave me a reason to breathe
Definitely not, no, that’s not what I mean
اون موقعی که نوبت تو میشه
چرا یه خورده بیس صداتو بیشتر نمیکنی؟
نمیبینی که یکی اینجا تنهاست
که تمام روز رو داره کار انجام میده
داری مجبورم میکنی که برم
نباید یه دلیل برای نفس کشیدن بهم میدادی؟
مسلما نه! ؛ نه منظورم این نبود.

[Pre-Chorus]
I’m so done with pleasing you
I’m so over needing you
All this space just gave me room so I could fly
What I thought would make me die makes me feel like I’m alive
Boy, you words don’t carry weight to hold me down
دیگه از لذت دادن به تو خسته شدم
دیگه به تو نیازی ندارم. (ازت گذشته ـم)
این فضا الان اینقدر زیاده برام که هر کاری بخوام میتونم بکنم.(اون رقته و این تنها شده. آدم تنها همیشه فکر میکنه فضا براش زیاده.)
اونچه که فکر میکردم منو میکشه اتفاقا داره باعث میشه بیشتر احساس سرزندگی کنم.
پسر حرفات اونقدر مهم و باارزش نیستن که منو متوقف کنن.

[Chorus]
I’m still so good over you
I’m still so good over you
Even if I didn’t have a dollar in the bank
Even if you were my only way
I’m still so good over you
I’m still good
من کاملا از تو گذشته ـم (فراموشت میکنم.)
حتی اگه پولی نداشته باشم
حتی اگه تو تنها راه ممکن برای من باشی
بازم من باهات کاری ندارم.

[Verse]

[Pre-Chorus]

[Chorus]

[Bridge]
I bet you think I need you
I’m telling you I don’t, you lost your mind
I used to be so see-through
But now, I never let you on my mind
I’m worth a bunch of millions, but you be acting like your money’s mine
شرط میبندم که پیش خودت فکر میکنی که من بهت نیاز دارم؟
خودم دارم بهت میگم نه! تو دیوونه شدی
قبلا خیلی باهات رو راست و شفاف بودم اما الان
دیگه نمیذارم وارد ذهنم بشی.

I’m on the Eiffel, chilling
I be damned if I let you blow my high
Baby, what you think about life without me by your side
I bet you wanna get it right
But even if you get it right
الان بالای ایفل هستم و دارم آروم میشم. (توی اوج)
لعنت به من اگه بزارم منو ازین جایگاه پایین بیاری
عزیزم اون چه که درباره ی زندگی بدون من توی ذهنته
مطمئنم که حالامیخوای عوضش کنی
ولی مطمئنم که نمیتونی.

[Chorus]