No one cares

کسی اهمیت نمیده

Nobody’s wrong,

کسی اشتباه نمیکنه

No one see I’m not so strong

کسی نمیتونه ببینه من زیاد قوی نیستم

Everytime I hope I’m dreaming…

هر چیزی که بهش امید دارم در حال رویا دیدن هستن

I’m missing you…

من تورو گم کردم

I’m touching you

من تورو لمس کردم

But you can’t feel,

ولی تو نمیتونی حس کنی

I scream at you

من در تو جیغ میزدم

But you can’t hear…

اما تو نمیشنیدی

I just need to be around you,

من فقط نیاز دارم کنار تو باشم

I’m lost without you

من گم میشم بدون تو

You are so special,

تو استثنایی هستی

So give me some passion

به من عشق بده

I need to tell you

من میخوام به تو بگم

I’m watching you.

من نگاهت میکنم

Goodbye you all,

خداحافظ همگی

Goodbye my friends

خداحافظ دوستانم

So goodbye

پس خداحافظ

You …my babe…

تو عزیزم

You …my babe…

تو عزیزم

I am crying for so long

من گریه میکنم بارهای طولانی

I can’t breath without your love

من بدون تو نمیتونم نفس بکشم

It’s so wrong that I’m without you.

این خیلی اشتباهه که من بدون تو هستم

I’m missing you

من تورو گم کردم

I’m touching you

من تورو لمس کردم

But you can’t feel,

اما تو نمیتونی حس کنی

I scream at you

من در تو جیغ میکشم

But you can’t hear…

اما تو نمیتونی بشنوی

I just need to be around you,

من ففط نیاز دارم کنارت باشم

I’m lost without you

من بدون تو گم میشم

You are so special,

تو خیلی استثنایی هستی

So give me some passion

پس فقط به من کمی عشق بده

I need to tell you

من نیاز دارم که به تو بگم

I’m watching you.

دارم نگاهت میکنم

Goodbye you all,

خداحافظ همگی

Goodbye my friends

خداحافظ دوستانم

So goodbye

پس خداحافظ

You …my babe…

تو عزیزم

You …my babe…

تو عزیزم(x4)