She’s moving like: oh, oh oh, oh oh, oh, oh oh

اون حرکت میکنه مثل ….

She’s moving like: oh, oh oh, oh oh, oh

اون حرکت میکنه مثل ….

She’s moving like: oh, oh oh, oh oh, oh, oh oh

اون حرکت میکنه مثل ….

She’s moving like: oh, oh oh, oh oh, oh

اون حرکت میکنه مثل ….

You can be my daddy

تو میتونی بابام باشی

I feel ecstatic

من احساس از خود بیخودی میکنم

Don’t worry we can make love automatic

نگران نباش ما میتونیم عشق رو خودکار کنیم

Come feel my body

بیا بدنم رو احساس کن

I think you’re naughty

فکر کنم تو شیطون (بلا) هستی

Only with you I feel

تنها با تو من احساس میکنم

The party get started

که مهمونی شروع شده

I think I like yo

فکر کنم دوستت دارم

I think I like yo

فکر کنم دوستت دارم

I think I like yo

فکر کنم دوستت دارم

I think I like…

فکر کنم دوست دارم

She’s moving like: oh, oh oh, oh oh, oh, oh oh

اون حرکت میکنه مثل ….

She’s moving like: oh, oh oh, oh oh, oh

اون حرکت میکنه مثل ….

She’s moving like: oh, oh oh, oh oh, oh, oh oh

اون حرکت میکنه مثل ….

She’s moving like: oh, oh oh, oh oh, oh

اون حرکت میکنه مثل ….

She’s moving like: oh, oh oh, oh oh, oh, oh oh

اون حرکت میکنه مثل ….

She’s moving like: oh, oh oh, oh oh, oh

اون حرکت میکنه مثل ….

She’s moving like: oh, oh oh, oh oh, oh, oh oh

اون حرکت میکنه مثل ….

She’s moving like: la, la, la, la

اون حرکت میکنه مثل ….

Who’s the club rocker?

خواننده کلاب کیه؟

Are you the club rocker?

تو خواننده کلاب هستی؟

Are you the club rocker?

تو خواننده کلاب هستی؟

You can be my daddy

تو میتونی بابام باشی

I feel ecstatic

من احساس از خود بیخودی میکنم

Don’t worry we can make love automatic

نگران نباش ما میتونیم عشق رو خودکار کنیم

Come feel my body

بیا بدنم رو احساس کن

I think you’re naughty

فکر کنم تو شیطون (بلا) هستی

Only with you I feel

تنها با تو من احساس میکنم

The party get started

که مهمونی شروع شده

I think I like yo

فکر کنم دوستت دارم

I think I like yo

فکر کنم دوستت دارم

I think I like yo

فکر کنم دوستت دارم

I think I like…

فکر کنم دوست دارم

She’s moving like: oh, oh oh, oh oh, oh, oh oh

اون حرکت میکنه مثل ….

She’s moving like: oh, oh oh, oh oh, oh

اون حرکت میکنه مثل ….

She’s moving like…

اون حرکت میکنه مثل ….

She’s moving like: oh, oh oh, oh oh, oh

اون حرکت میکنه مثل ….

She’s moving like: oh, oh oh, oh oh, oh, oh oh

اون حرکت میکنه مثل ….

She’s moving like…

اون حرکت میکنه مثل ….

She’s moving like: oh, oh oh, oh oh, oh, oh oh

اون حرکت میکنه مثل ….

She’s moving like: la, la, la, la

اون حرکت میکنه مثل ….

Are you the club rocker?

خواننده کلاب تو هستی؟

That’s the way that I feel

اون روشیه که من احساس میکنم

Everyday, everyday

هر روز، هر روز

That’s the way that I live

اون روشیه که من زندگی میکنم

Every night, every night

هرشب، هرشب

She’s moving like: oh, oh oh, oh oh, oh, oh oh

اون حرکت میکنه مثل ….

She’s moving like: oh, oh oh, oh oh, oh

اون حرکت میکنه مثل ….

She’s moving like…

اون حرکت میکنه مثل ….

She’s moving like: oh, oh oh, oh oh, oh

اون حرکت میکنه مثل ….

She’s moving like: oh, oh oh, oh oh, oh, oh oh

اون حرکت میکنه مثل ….

She’s moving like…

اون حرکت میکنه مثل ….

She’s moving like: oh, oh oh, oh oh, oh, oh oh

اون حرکت میکنه مثل ….

She’s moving lïke…

اون حرکت میکنه مثل ….