I am tired to be lost,

من خسته شدم از بس گم شدم

Actions speaks louder then words,

با کلمات بلند تر حرف بزن

If you feel me,

اگه احساسم میکنی

Run away where you will be,

به اونجایی که باید باشی فرار کن

Have more limit to be free,

محدودیت زیازی داری برای ازاد شدن

You release me …

تو منو رها میکنی

Take me away,

منو با خودت ببر

Take me away,

منو یا خودت ببر

Take me away (Ooh),

منو از اینجا دور کن

Take me away

دورم کن

I am tired to be lost,

من خسته شدم از بس گم شدم

Actions speaks louder then words,

با کلمات بلند تر حرف بزن

If you feel me,

اگه احساسم میکنی

Run away where you will be,

به اونجایی که باید باشی فرار کن

Have more limit to be free,

محدودیت زیازی داری برای ازاد شدن

You release me …

تو منو رها میکنی

Take me away,

منو با خودت ببر

Take me away,

منو یا خودت ببر

Take me away (Ooh),

منو از اینجا دور کن

Take me away

دورم کن