Come back and set me free  Now from infinity

همین حالا برگرد و منو از ابدیت رها کن

Love is a mystery

عشق یک معماست

Distance is killing me

فاصله داره منو نابود می کنه

Come back I need you now

برگرد… بهت نیاز دارم

You are the love I found

تو عشقی هستی که پیداش کردم

I feel above the ground

حس می کنم بالاتر از سطح زمینم!

You take me round and round

تو منو کامل تر می کنی

Am I dreaming?

 دارم خواب میبینم؟!

What I feel tonight about you and I

چه حس (خاصی) امشب درباره ی تو و خودم دارم!

Am I dreaming?

دارم خواب میبینم؟!

I can feel your love when I hold you tight

می تونم عشق رو حس کنم وقتی که محکم در آغوش می گیرمت

I just wanna love you

فقط می خوام عاشقت باشم

And you’re the one  I need you

و می دونی که تو تنها کسی هستی که بهش نیاز دارم

And I just wanna give all my love I have

و می خوام تمام عشقی که دارم رو بهت بدم

With my lips I’m feeling

با لب هام!…  دارم حس می کنم

And then I say I mean it

و بعدش بهت میگم که منظورم همین بود!

Cause you’re the only one that I feel tonight

چون تو تنها کسی هستی که امشب حسش می کنم!