we’re going in the club,

ما داریم میریم به کلوب

bring all the friends we’ve got,

همه دوستاتو بیار

we party like yeeee yeee.

ما یه پارتی توپ میگیریم ارهههه

(cuz’ tonight)

به خاطر اینکه امشب

we gonna stop the time,

ما میریم تا زمانو نگه داریم

we gonna break the line,

میریم تا خط رو بشکنم

we’re going like yeee yeee.

ما میریم ارههههه

(cuz’ tonight)

به خاطر اینکه امشب

i got you by my side,.

من تورو بخشی از خودم کردم

together you and i,

با هم تو و من

we gonna party yeee yeee.

ما به پارتی میریم ، ارهههه

(cuz’ tonight)

به خاطر اینکه امشب

we gonna stop the time,

ما میریم تا زمانو نگه داریم

we gonna break the line,

میریم تا خط رو بشکنم

we’re going like yeee yeee.

ما میریم ارههههه

boom-boom, eoo,  (x4)

بوم بوم اووو

cuz’ toninght…

چون امشب

you got me going,

تو منو میگیری و میبری

i got the feeling that tonight

من امشب احساس رو بدست میارم

we’ll catch the mornin’,

من امشب تا صبح بیدارم

when i have you by my side

وقتی تو رو کنارم دارم

i’m feel with lovin’

من احساس میکنم با عشقم

you turn me on, you turn me off,

تو منو راه میندازی و منو از کار میندازی

you got me going. (x2)

تو من ومیگیری و میبری

this is the moment of love

این یه لحظه از عشق هست

and tonight is the night,

و امشب ، امشب هست

i close my eyes

من چشمامو میبندم

and we’re dreamin’ together.

و با هم میریم تو رویا ها

i’m gonna live ’till i die,

من میرم زندگی کنم تا وقتی که بمیرم

everyday of my life

هر روز زندگیم

i close my eyes

من چشمامو میبندم

and we’re dreamin’ together.

و با هم میریم تو رویا ها

(cuz’ tonight)

به خاطر اینکه امشب

we’re going in the club,

ما داریم میریم به کلوب

bring all the friends we’ve got,

همه دوستاتو بیار

we party like yeeee yeee.

ما یه چارتی توپ میگیریم ارهههه

(cuz’ tonight)

به خاطر اینکه امشب

we gonna stop the time,

ما میریم تا زمانو نگه داریم

we gonna break the line,

میریم تا خط رو بشکنم

we’re going like yeee yeee.

ما میریم ارههههه

(cuz’ tonight)

به خاطر اینکه امشب

i got you by my side,.

من تورو بخشی از خودم کردم

together you and i,

با هم تو و من

we gonna party yeee yeee.

ما به پارتی میریم ، ارهههه

(cuz’ tonight)

به خاطر اینکه امشب

we gonna stop the time,

ما میریم تا زمانو نگه داریم

we gonna break the line,

میریم تا خط رو بشکنم

we’re going like yeee yeee.

ما میریم ارههههه

boom-boom, eoo,  (x4)

بوم بوم اووو

cuz’ toninght…

چون امشب

you got me going,

تو منو میگیری و میبری

i got the feeling that tonight

من امشب احساس رو بدست میارم

we’ll catch the mornin’,

من امشب تا صبح بیدارم

when i have you by my side

وقتی تو رو کنارم دارم

i’m feel with lovin’

من احساس میکنم با عشقم

you turn me on, you turn me off,

تو منو راه میندازی و منو از کار میندازی

you got me going. (x2)

تو منو میگیری  و میبری

this is the moment of love

این یه لحظه از عشق هست

and tonight is the night,

و امشب ، امشب هست

i close my eyes

من چشمامو میبندم

and we’re dreamin’ together.

و با هم میریم تو رویا ها

i’m gonna live ’till i die,

من میرم زندگی کنم تا وقتی که بمیرم

everyday of my life

هر روز زندگیم

i close my eyes

من چشمامو میبندم

and we’re dreamin’ together.

و با هم میریم تو رویا ها

(cuz’ tonight)

به خاطر اینکه امشب

we’re going in the club,

ما داریم میریم به کلوب

bring all the friends we’ve got,

همه دوستاتو بیار

we party like yeeee yeee.

ما یه چارتی توپ میگیریم ارهههه

(cuz’ tonight)

به خاطر اینکه امشب

we gonna stop the time,

ما میریم تا زمانو نگه داریم

we gonna break the line,

میریم تا خط رو بشکنم

we’re going like yeee yeee.

ما میریم ارههههه

(cuz’ tonight)

به خاطر اینکه امشب

i got you by my side,.

من تورو بخشی از خودم کردم

together you and i,

با هم تو و من

we gonna party yeee yeee.

ما به پارتی میریم ، ارهههه

(cuz’ tonight)

به خاطر اینکه امشب

we gonna stop the time,

ما میریم تا زمانو نگه داریم

we gonna break the line,

میریم تا خط رو بشکنم

we’re going like yeee yeee.

ما میریم ارههههه

boom-boom, eoo,  (x4)

بوم بوم اووو