I feel so good when I spend all my time with you

خیلی احساس خوبی دارم هنگامی که تمام وقتم را با تو می گذرانم

I feel so safe after all we’ve been going through

بعد از تمام چیزهایی که پشت سر گذاشتیم، خیلی احساس امنیت

میکنمWhen I’m looking in your eyes

وقتی در چشمهایت نگاه میکنم

I can see that you want me too

میبینم که تو هم منرا می خواهی

So go on, I feel so good when I spend all my time with you.

پس ادامه بده، خیلی احساس خوبی دارم هنگامی که تمام وقتم را با

تو می گذرانم

When the night is gonna get to you

وقتی شب به تو می رسد

We’re gonna scream my love, even dance forever

ما فریاد خواهیم کشید عشق من، حتی برای همیشه خواهیم رقصید

And I’m gonna be in your groove

من در زندگی تو خواهم بود

I’m gonna dance with you until the night comes to an end.

میخواهم با تو برقصم تا زمانی که شب به پایان برسد

[Chorus]
Hush hush, baby, don’t you know, we are not a cliché?

عشق من، نمی دانی که ما کلیشه نیستیم؟

Hush hush, baby, don’t you want us to sway the same way?

عشق من، نمی خواهی که در یک مسیر نوسان داشته باشیم؟

Hush hush, baby, it’s been a wonderful day

عشق من، روز عالی است

And when the night comes near we gonna need a replay

و وقتی که شب به نزدیک برسد ما به تکرار احتیاج خواهیم داشت

Hush hush, baby, don’t you know, we are not a cliché?

عشق من، نمی دانی که ما کلیشه نیستیم؟

I feel so good is gonna move me so close to you

خیلی احساس خوبی دارم، من را به تو خیلی نزدیک می کند

I feel so safe I could go all the way with you.

خیلی احساس امنیت می کنم می توانم تمام راه را در کنارت بیایم

When the night is gonna get to you

وقتی شب به تو می رسد

We’re gonna scream my love, even dance forever

ما فریاد خواهیم کشید عشق من، حتی برای همیشه خواهیم رقصید

And I’m gonna be in your groove

من در زندگی تو خواهم بود

I’m gonna dance with you until the night comes to an end.

میخواهم با تو برقصم تا زمانی که شب به پایان برسد

[Chorus]
Hush hush, baby, don’t you know, we are not a cliché?

عشق من، نمی دانی که ما کلیشه نیستیم؟

Hush hush, baby, don’t you want us to sway the same way?

عشق من، نمی خواهی که در یک مسیر نوسان داشته باشیم؟

Hush hush, baby, it’s been a wonderful day

عشق من، روز عالی است

And when the night comes near we gonna need a replay

و وقتی که شب به نزدیک برسد ما به تکرار احتیاج خواهیم داشت

Hush hush, baby, don’t you know, we are not a cliché?

عشق من، نمی دانی که ما کلیشه نیستیم؟

Hush hush
Hush hush
Hush hush.
[Chorus]
Hush hush, baby, don’t you know, we are not a cliché?

عشق من، نمی دانی که ما کلیشه نیستیم؟

Hush hush, baby, don’t you want us to sway the same way?

عشق من، نمی خواهی که در یک مسیر نوسان داشته باشیم؟

Hush hush, baby, it’s been a wonderful day

عشق من، روز عالی است

And when the night comes near we gonna need a replay

و وقتی که شب به نزدیک برسد ما به تکرار احتیاج خواهیم داشت

Hush hush, baby, don’t you know, we are not a cliché?

عشق من، نمی دانی که ما کلیشه نیستیم؟