Yea yea

آره آره

Number one Alexandra stan

تو تکی الکساندراستن

That’s right

درسته

yea..take it

آره بگیرش

Hey hey you’re one in a million

هی هی تو تو یه میلیون آدم تکی

and my heart feeling love you’re so briliant

قلبم داره عشق رو احساس میکنه تو خیلی باهوشی

Girl i’ve missed your love and your feelings hun

دختر من دلم واسه عشق و احساساتت تنگ شده عشقم

I never knew that you are my special one

هیچوقت نمیدونستم که تو عشق خاص منی

Since you left me i was the lonely one

از وقتی ترکم کردی من یه آدم تنها و غمگین بودم

Looking for that girl one in a million

دنبال اون دختری میگشتم که توی یه میلیون آدم تکه

To dance with you the night while we shouldn’t hun

تا تو اون شبی با هم برقصیم که نباید برقصیم عشقم

So i guess i’ve finally found my million

پس فکر کنم بالاخره یه میلیون خودم رو پیدا کردم

Mili mili on

میلیون (تکرار)

Cuz love can you bring you down

چون عشق میتونه بدبختت کنه

Oh no oh no

اوه نه

Everytime you come around

هر وقت میای این دو رو برا

oh no Million million

اوه از میلیون خبری نیست!

Cuz love can you bring you down

چون عشق میتونه بدبختت کنه

In a way i can’t explain

جوری که نمیتونم توصیفش کنم

Yea love can bring you down I know for sure

آره عشق میتونه بدبختت کنه اینو مطمئنم

Feels like i’ll be lonely when you’re gone

حس میکنم وقتی بری تنها میشم

For that one in a million

به خاطر اون دختر تک

 

Dance with me all night long

با من تمام شب رو برقص

And make my heart feel like i’m a one in a million

و کاری کن قلبم حس کنه که من بین این همه آدم تکم

Yea yea

آره آره

 

Number one Alexandra stan

تو تکی الکساندرا ستان

That’s right

درسته

yea..take it

آره بگیرش

 

Hey hey you’re one in a million

هی هی تو تو یه میلیون آدم تکی

and my heart feeling love you’re so briliant

قلبم داره عشق رو احساس میکنه تو خیلی باهوشی

Girl i’ve missed your love and your feelings hun

دختر من دلم واسه عشق و احساساتت تنگ شده عشقم

I never knew that you are my special one

هیچوقت نمیدونستم که تو عشق خاص منی

Since you left me i was the lonely one

از وقتی ترکم کردی من یه آدم تنها و غمگین بودم

 

Looking for that girl one in a million

دنبال اون دختری میگشتم که توی یه میلیون آدم تکه

To dance with you the night while we shouldn’t hun

تا تو اون شبی با هم برقصیم که نباید برقصیم عشقم

So i guess i’ve finally found my million

پس فکر کنم بالاخره یه میلیون خودم رو پیدا کردم

Mili mili on

میلیون

 

Cuz love can you bring you down

چون عشق میتونه بدبختت کنه

Oh no oh no

اوه نه

Everytime you come around

هر وقت میای این دو رو برا

oh no Million million

اوه از میلیون خبری نیست!

Cuz love can you bring you down

چون عشق میتونه بدبختت کنه

In a way i can’t explain

جوری که نمیتونم توصیفش کنم

 

Yea love can bring you down I know for sure

آره عشق میتونه بدبختت کنه اینو مطمئنم

Feels like i’ll be lonely when you’re gone

حس میکنم وقتی بری تنها میشم

For that one in a million

به خاطر اون دختر تک

Dance with me all night long

با من تمام شب رو برقص

And make my heart feel like i’m a one in a million

و کاری کن قلبم حس کنه که من بین این همه آدم تکم