I’m wide awake

من هوشیارم

I’m wide awake

من هوشیارم

I’m wide awake

من هوشیارم

Yeah, I was in the dark

اره ، من در تاریکی بودم

I was falling hard

احساس بدی میکردم

With an open heart

با اغوش باز

I’m wide awake

من هوشیارم

How did I read the stars so wrong?

چطوری همه ی راه ها رو اشتباه میدیدم؟

I’m wide awake

من هوشیارم

And now it’s clear to me

و الان برای من کاملا شفافه

That everything you see

که هرچی دیدی

Ain’t always what it seems

همیشه اون طوری که بنظر میومد نبود

I’m wide awake

من هوشیارم

Yeah, I was dreaming for so long

اره ، من برای مدتی طولانی تو رویا بودم

I wish I knew then

ارزو میکنم میدونستم

What I know now

اون چیزی که الان میدونم

Wouldn’t dive in

واردش نمیشدم

Wouldn’t bow down

به درونش نمیرفتم

Gravity hurts

کششی به سمت ازار رسوندن

You made it so sweet

تو همش رو دلنشین ساختی

‘Til I woke up on

تا اینکه من بیدار شدم

On the concrete

در واقعیت

Falling from cloud 9

افتادم از ابری سیاه

Crashing from the high

سقوط از بلندی

I’m letting go tonight

من امشب میرم

Yeah, I’m falling from cloud 9

اره دارم از ابر ها سقوط میکنم

I’m wide awake

من هوشیارم

Not losing any sleep

هیچ خوابی رو از دست ندادم

I picked up every piece

من هر تکه رو برداشتم

And landed on my feet

و روی پاهام فرود اومدم

I’m wide awake

من هوشیارم

Need nothing to complete myself, no

چیزی احتیاج ندارم تا خودم رو کامل کنم ، نه

I’m wide awake

من هوشیارم

Yeah, I am born again

اره ، من دوباره بدنیا اومدم

Outta the lion’s den

بیرون خونه ی شیرها

I don’t have to pretend

نیازی نیست تا وانمود کنم

And it’s too late

و این دیره

The story’s over now, the end

داستان تموم شده ، پایان

[Pre-Chorus]

I wish I knew then

من ارزو میکردم

What I know now

چیزی که الان میدونم

Wouldn’t dive in

واردش نمیشدم

Wouldn’t bow down

به درونش نمیرفتم

Gravity hurts

کششی به سمت ازار رسوندن

You made it so sweet

تو اون رو شیرین ساختی

‘Til I woke up on

تا اینکه بیدار شدم

On the concrete

در واقعیت

Falling from cloud 9 (it was out of the blue)

I’m crashing from the high

من از بلندی سقوط کردم

I’m letting go tonight (yeah, I’m letting you go)

I’m falling from cloud 9

من از ابر سیاه افتادم

I’m wide awake

من هوشیارم

Thunder rumbling

صدای مهیب رعد

Castles crumbling

قلعه فرو ریخت

I’m wide awake

من هوشیارم

I am trying to hold on

من سعی کردم نگه اش دارم

I’m wide awake

من هوشیارم

God knows that I tried

خدا میدونست من خسته ام

Seeing the bright side

قسمت نورانی رو دیدم

I’m wide awake

من هوشیارم

But I’m not blind anymore…

اما من دیگه کور نبودم

I’m wide awake2*

من هوشیارم

Yeah, I’m falling from cloud 9 (it was out of the blue)

اره من از سوی ابر ها دارم حس میکنم ، این از اسمون ها هم خارج بود

I’m crashing from the high

دارم از اسمون سقوط میکنم

You know I’m letting go tonight (yeah, I’m letting you go)

میدونی ک دارم ول میکنم بری امشب ، اره دارم بیخیالت میشم

I’m falling from cloud 9

اونوقت دارم از ابر ها سقوط میکنم

I’m wide awake (x4)

من هوشیارم