[Chorus]
Someone took my emotions
Don’t forgive me, I didn’t ask
Someone took my emotions
I feel good cause I don’t feel bad
یکی (تو) با احساساتم بازی کرد (ی)
لازم نیس منو ببخشی، آخه من ازت طلب بخشش نکردم
یکی با احساساتم بازی کرد
ولی من حالم خوبه چون حس بدی نسبت به اون ماجرا ندارم.

[Verse 1]
You say that you gon’ take my heart, bae
But I don’t believe in fairytales
It’s the same old thing
Not a damn thing changed
You playing games, playing games
Now I’m taking names, taking names now
And I don’t play no more, baby, this is game over
گفتی بودی که میخوای قلبمو مال خودت کنی
ولی من به افسانه ها اعتقادی ندارم
چون همه ـشون خرافات قدیم و یکجور هستند
داری سر من بازی در میاری
اما از الان دیگه من قانون میذارم، من رییسم
و دیگه دلم نمیخواد بازی کنم… بازی تمومه.
(خط اول ورس bae همون baby هستش.)

[Pre-Chorus]
Broke your heart so you could feel it
Think we’re done, I think we’re really through
Me and you
Tears fall down feels like it’s raining
Sorrow, I can feel the pain in you
All in you
قلبتو شکوندم تا تو هم دردشو حس کنی
فکر کنم دیگه کار ما با هم تموم… دیگه همه چیز تموم شده
بین من و تو
اشکها عین بارون میزیزن
غم! دردی که توی وجودت داری رو حس میکنم
توی تموم وجودت…

[Chorus]

[Verse 2]
I’ve tried to give you all my time, baby
But that never meant a thing to you
So don’t you call my name, all my info changed
It’s such a shame, what a shame
Now I’m breaking chains, breaking chains up
And I don’t play no more, baby, this is game over
همه ی سعیمو کردم تا تمام وقتمو در اختیار تو بزارم
ولی این هیچوقت برات سر سوزن ارزشی نداشت
پس دیگه اسممو صدا نکن؛تمام اطلاعاتم عوض شده.(یکی دیگه شدم.)
چه سرافکندگی ای… چه مصیبتی…
و حالا من دارم زنجیر پاره میکنم و
و دیگه دلم نمیخواد بازی کنم… بازی تمومه.

[Pre-Chorus]

[Chorus]

[Bridge]
All I ever wanted was your time
Right now, I don’t even have the patience
I’m tired of waiting for you
I just wanna let go
یه زمانی تنها چیزی که میخواستم وقت تو بود
ولی حالا دیگه حتی حال اون رو هم ندارم
دیگه از منتظر تو بودن خسته شدم
دیگه میخوام بیخیال بشم.

You trying to change my mind but the answer’s still no
Who are you, you don’t mean nothing
You ain’t worth nothing
سعی کردی که ذهنمو عوض کنی؟ ولی جوابت “نه” بود
آخه مگه تو کی هستی؟ برام هیچ معنایی نداری
هیچ ارزشی نداری

When I tell you something, you don’t learn from it
I got my bags at the door, passport’s a go
When I leave, you gon’ come running
You did it, yeah, I got no feelings left
I’m so numb, you’re so dumb
It’s over, it’s over
وقتی حرفی میزنی خودت چیزی ازش یاد نمیگیری
کیف و پاسپورتم آماده ـن . دم در
وقتی برم حتما راه میوفتی دنبالم
قبلا هم این کار رو کردی… اما برای من دیگه احساسی باقی نمونده
من خیلی بی حس شدم و تو خیلی احمقی.

[Outro]
Someone took my emotions
Someone took my emotions
Everything, everything I do
Ooh, everything, everything I do