[Verse 1]

I never should of waited so long to say

نباید برای گفتنش اینقدر صبر می کردم

What I’ve always known since the very first day

حرفی رو که از همون دقایق اول میدونستم

Thought that you would stay forever with me

آخه فکر می کردم همیشه پیشم می مونی

But the time has come to leave

ولی وقت جدا شدن فرا رسیده

[Chorus]

Before we turn out the lights and close our eyes

قبل از اینکه چراغارو خاموش کنیم و چشمامونو ببندیم

I’ll tell you a secret I’ve held all my life

رازی رو که یه عمر تو دلم نگه داشته بودمو بهت میگم

Its you that I live for, and for you I die

تو چیزی هستی که براش زندم و برات می میرم

So I’ll Lay here with you ’til the final goodbye

پس همینجا پیشت دراز می کشم تا لحظه ای که آخرین خداحافظی رو به هم بگیم

[Verse 2]

Hold, draw me close, close to my lips

صبر کن، منو به خودت نزدیکتر کن، به لبام نزدیک شو

Listen intently as I tell you this

خوب گوش کن وقتی دارم اینو بهت میگم

Outside the world wages its wars

خارج از این دنای ما جنگ و درگیریه

I’ll rest in peace as long as you know

تا وقتی که میدونی تو صلح و صفا زندگی استراحت می کنم

[Chorus]

Before we turn out the lights and close our eyes

قبل از اینکه چراغارو خاموش کنیم و چشمامونو ببندیم

I’ll tell you a secret I’ve held all my life

رازی رو که یه عمر تو دلم نگه داشته بودمو بهت میگم

Its you that I live for, and for you I die

تو چیزی هستی که براش زندم و برات می میرم

So I’ll Lay here with you ’til the final goodbye

پس همینجا پیشت دراز می کشم تا لحظه ای که آخرین خداحافظی رو به هم بگیم

[Bridge]

Promise you our love will carry on

بهت قول میدم (بعد از رفتنت هم) عشقت (تو دلم) جاری باشه

Until you turn eternal, we belong

تا وقتی که تو جاودانه بشی و دوباره به هم برسیم

[Chorus:]

Before we turn out the lights and close our eyes

قبل از اینکه چراغارو خاموش کنیم و چشمامونو ببندیم

I’ll tell you a secret I’ve held all my life

رازی رو که یه عمر تو دلم نگه داشته بودمو بهت میگم

Its you that I live for, and for you I die

تو چیزی هستی که براش زندم و برات می میرم

So I’ll Lay here with you ’til the final goodbye

پس همینجا پیشت دراز می کشم تا لحظه ای که آخرین خداحافظی رو به هم بگیم

His respectful lips for the last time

برای آخرین بار با لبایی مودب

And spell out the lyrics to love in the sky

نقمه های عاشقانه را تا آسمونا زمزمه کن

Its you that I live for, and for you I die

تو چیزی هستی که براش زندم و برات می میرم

So I’ll Lay here with you ’til the final goodbye

پس همینجا پیشت دراز می کشم تا لحظه ای که آخرین خداحافظی رو به هم بگیم

Goodbye

خدا نگهدار