Mama, I found a man

مامان من یه پسری رو پیدا کردی

Who loves me and understands

که منو دوست داره و درکم میکنه

Papa, he’s quite a man

پدر اون یه مردی هست برای خودش

He adores me, he’s my biggest fan

اون منو شجاع کرد ، اون یکی از طرفدارای خوبم بود

And don’t get me wrong

و باعث اشتباهم نمیشد

I know he’s not perfect in your eyes

میدونم که او ن یه ادم کامل برات نیست

But somehow he’s flawless in mine

اما یهجورایی اون درون من هست

And you may tell me to run, run now

و شاید تو بایس بهم بگی فرار کنم …

But I can’t do that

اما من دیگه نمیتونم

We’re too far down the hole

ما افتادیم ته چاله و راه برگشتی نیست

He’s got a hold on my soul

اون به روح من فشار زیادی میاره

So I guess I’m a fool

حدس میزنم که دیگه سیر شدم

I’m a fool in love

من از عشق سیر شدم

But I’m willing to stay here

اما من مایلم اینجا بمونم

And bask in the glory of his heart

و توی گرمای با شکوه قلب اون می ایستم

I guess I’m a fool in love

من احساس میکنم که پر از عشق هستم

But I’m willing to look so stupid Till I’ve had enough

اما من میخوام مث احمق ها نگاهت کنم تا وقتی حس کنم کافی باشه برام

Mama, don’t judge me now

مامان ، الان در موردم قضاوت نکن

I’m not trying to hurt you

من نمیخوام بهت اصیبی بزنم

I know this won’t make you proud

من میدونم که این باعث افتخارت نمیشه

Papa, did I let you down

پدر من کاری کردم که باعص شرمت شد ؟

Areyou ashamed of how your little girl turned out?

ایا از درختر کوچولویی که داری شرم ساری و ناراحتی ازم ؟

You’ll see a monster

تو اون روی منم دیدی

I see a smile

اما من فقط لبخندت رو دیدم

You say it’s danger

تو گفتی این خطرناک هست

And I’m in denial

و اما من قبول نکردم

But somehow I feel so safe right now

اما یه جورایی وقتی باهاتم احساس امنیت میکنم

I’m a fool in love

من از عشق سیر شدم

But I’m willing to stay here

اما من مایلم اینجا بمونم

And bask in the glory of his heart

و توی گرمای با شکوه قلب اون می ایستم

I guess I’m a fool in love

من احساس میکنم که پر از عشق هستم

But I’m willing to look so stupid Till I’ve had enough

اما من میخوام مث احمق ها نگاهت کنم تا وقتی حس کنم کافی باشه برام