القصاید
ترانه ها

القصاید کلها بأسمک تغنی
یاسبب لحنی واشعاری وفنی
والمشاعر کلها صوبک حبیبی
غازلن رقه معانیک وخذنی
همه ترانه ها تو اسم تو سروده شده
تو دلیل همه ملودیهای منی، شعرها و هنر من
همه احساسم کنار توئه عشق من
تو مهربونی واژه هات غرق میشم، منو با خودت ببر

والله انت الحب کله یاحیاتی
یاامل عمری ویامعنى التهنی
من عرفتک زانت الدنیا فی عینی
وارتمى حبی فی حضنک واحتضنی
به خدا سوگند که تو خود عشقی زندگی من
تو معنای زندگی من و همه شادی و سرور منی
از وقتی میشناسمت دنیا تو چشمام زیباتر شده
و عشقم خودشو تو آغوش تو انداخته و منو بغل کرده

جیتنی غنوه وانا جیتک قصیده
یوم غیرک فی وداده ماشغلنی
والتقى احساس نادر فی وجوده
یوم صادف صدق ظنک حسن ظنی
تو ترانه من و من شعر توام
کسی جز تو نتونسته دلمو به دست بیاره
و یه حس غریب رو به وجود بیاره
همون روزی که تو صادقانه نیت خوب منو فهمیدی

والله انت الحب کله یاحیاتی
یاامل عمری ویامعنى التهنی
من عرفتک زانت الدنیا فی عینی
وارتمى حبی فی حضنک واحتضنی
به خدا سوگند که تو خود عشقی زندگی من
تو معنای زندگی من و همه شادی و سرور منی
از وقتی میشناسمت دنیا تو چشمام زیباتر شده
و عشقم خودشو تو آغوش تو انداخته و منو بغل کرده

من عرف قدری وشافک فی عیونی
یاغلا دنیای فی حبک عذرنی
صرت لی کل شی غالی فی حیاتی
صرت اقرب لی من احساسی ومنی
اونهایی که ارزش منو میدونن و تو رو از نگاه من دیدن
دیگه منو به خاطر عشق تو سرزنش نمیکنن
برای من همه چیزو تو زندگیم با ارزش کردی
و از خودم و احساسم به من نزدیکتر شدی

والله انت الحب کله یاحیاتی
یاامل عمری ویامعنى التهنی
من عرفتک زانت الدنیا فی عینی
وارتمى حبی فی حضنک واحتضنی
به خدا سوگند که تو خود عشقی زندگی من
تو معنای زندگی من و همه شادی و سرور منی
از وقتی میشناسمت دنیا تو چشمام زیباتر شده
و عشقم خودشو تو آغوش تو انداخته و منو بغل کرده