Lately I’ve Been Stuck Imaginin’

تازگی ها من گرفتار تصویری از زندگی شدم

What I Wanna Do and What I Really Think, Time To Flow Out

چی کار میخوام کنم و واقعا چه فکری تو سرم هست ، زمانم دارم تموم میشه

Be A Little Inappropriate Cause I Know That Everybody’s Thinkin’ It When The Lights Out

این یه خورده ناجور داره میشه چون من میدونم که همه دارن به این فکر میکن وقتی که همه جا تاریک شه

Shame On Me

احساس شرم میکنم

To Need Release

برای بی کنترل بودن

Un-Uncontrollably

بدون کنترل بودن

 [Chorus]

I I I Wanna Go o o, All The Way ay ay

من میخوام برم ، از هر راهی که شده برای همیشه

Takin’ Out My Freak Tonight

چیز های عجیبمو امشب بنداز بیرون

I I I Wanna Show ow ow

میخوام بهت نشون بدم

All The Dirt ir irt

تموم کثافت کاری هارو

I Got Running Through My Mind (Repeat)

من درست توی ذهنم دارم راه میرم

[Verse 2]

Lately People Got Me All Tied Up

تازگی ها مردم دارن همشون بهم وابسه میشن

There’s A Countdown Waiting For Me To Erupt

اینجا یه شمارش منتظر من هست که خودمو نشون بدم

Time To Blow Out

زمان داره از پا در میاد

I’ve Been Told Who I Should Do It With

من گفته بودم که با تو اجامش میدم

To Keep Both My Hands Above The Bl-an-ket

تا هر دو دستام رو بالا تر از ببری

When The Lights Out

وقتی که  لامپ ها خاموش میشن

Shame On Me

شرم بر من باد

To Need Release (*giggles*)

برای بی کنترل بودن

Un-Uncontrollably

بدون کنترل بودن

 [Chorus]

I I I Wanna Go o o, All The Way ay ay

من میخوام برم ، از هر راهی که شده برای همیشه

Takin’ Out My Freak Tonight

چیز های عجیبمو امشب بنداز بیرون

I I I Wanna Show ow ow

میخوام بهت نشون بدم

All The Dirt ir irt

تموم کثافت کاری هارو

I Got Running Through My Mind (Repeat)

من درست توی ذهنم راه میرم

Shame On Me

شرم بر من باد

(Shame On Me)

شرم بر من باد

To Need Release

برا بیخیال شدن این

(To Need Release)

برای بی خیال شدن

Un-Uncontrollably

بدون کنترل بودن

(Uncontrollably)

بدون کنترل بودن

[Chorus]

I I I Wanna Go o o, All The Way ay ay

من میخوام برم ، از هر راهی که شده برای همیشه

Takin’ Out My Freak Tonight

چیز های عجیبمو امشب بنداز بیرون

I I I Wanna Show ow ow

میخوام بهت نشون بدم

All The Dirt ir irt

تموم کثافت کاری هارو

I Got Running Through My Mind (Repeat)

من درست توی ذهنم راه میرم

I I I Wanna Go o o, All The Way ay ay

من میخوام برم ، از هر راهی که شده برای همیشه

Takin’ Out My Freak Tonight

چیز های عجیبمو امشب بنداز بیرون

I I I Wanna Show ow ow

میخوام بهت نشون بدم

All The Dirt ir irt

تموم کثافت کاری هارو

I Got Running Through My Mind (Repeat)

من درست توی ذهنم راه میرم