حاله حب
هوای عشق

عایشه حاله حب معاک وخدانی
وصعب إنها تتکرر تانی
وبعیشها لو إنت بعید او قدامی
وأخیراً الایام رضیوا علیا
أخیراً جیه یا حبیبی یوم لیا
ارتاح من قسوه أیامی
با تو هوایی از عشق رو تجربه میکنم
هوایی که به سختی میشه دوباره تکرارش کرد
دور باشی یا نزدیک باهاش زندگی میکنم
بالاخره روزگار به کام من چرخید
بالاخره وقتش رسید
که همه سختیها به آخر برسه

سیبنی اسرح فیک شویا
وانسى ایام ضاعو منی
نفسی عمری یعدی بیا
وانت بعنییک دول حضنی
وانا جنبک شایفه منک
حاجه من ریحه ابویا
حب دنیا دی جواک و معاک
شایفه حنیه اخویا
وانت هنا معای بدعی من جوایا
تجمعنی الایام بیک
ربنا یقبل دعایا
بگذار خودمو تو وجودت گم کنم
و همه روزهای از دست رفته رو فراموش کنم
میخوام وقتی نزدیکت هستم تو چشمات غرق بشم
و همه زندگیمو بگذرونم
گرمای وجود پدرمو احساس میکنم
همه عشق این دنیا تو وجود تو پیدا میشه
مهربونی برادرمو احساس میکنم
وقتی اینجا با منی
دعا میکنم که روزگار منو تو رو همراه نگه داره
خدایا! منو به خواستم برسون

کل یوم بینیک و بینی
مش هیبقى یوم وعدی
بکره یجی وتلاقینی
نفس احساس النهارده
من هنا ورایح سنینی
ناویه اعیشهالک بحالها
وانا صعبه سنینی فیوم تتعاش
غیر لإنسان یستاهلهاش
هر روزی که با هم میگذرونیم
هیچ شباهتی به روزهای دیگه نداره
فردا که بیاد هم منو با همین احساس امروزم میبینی
از همین حالا میخوام که هم سالهای عمرمو برای تو بگذرونم
هرگز اونها رو برای کسی که ارزشش رو نداره صرف نمیکنم