أسعد واحده
شادترین

الفرحه إلی أنا فیها دی کلها ترجع لیک
وانا جنبک راضیه و مرتاحه لکل ما فیک
سبت انا کل الدنیا عشانک
وهشارکک حضنک و مکانک
وبقولک یا حبیبی حیاتی
أنا ملک إیدیک
همه شادی که دارم به خاطر توئه
وقتی با توام از همه چی راضی و راحتم
همه دنیا رو به خاطر تو رها کردم
و به آغوش و کنار تو پیوستم
و بهت میگم، عزیز دلم، زندگی من
من مال توام

مین زینا یا حبیبی اللیله قول لی فی مین
أنا حاسه من کتر الشوق إننا رایحیین
علی دنیا حب هتجمعنا
والکون کله ده مش حیسعنا
وهعیش اسعد واحده أنا وإنت سنین وسنین
به من بگو، بگو امشب چه کسی مثل ماست عشق من
حس میکنم با این همه شور و شوق و اشتیاق
داریم میریم یه زندگی عاشقونه رو شروع کنیم
لحظاتی که دنیا ظرفیتش رو نداره
و من و تو همون شادترین انسان خواهیم بود و زندگی خواهیم کرد
برای سالها و سالها

یاه على الفرحه دى اللی انا فیها
یوم بالدنیا دی و لیالیها
وحیاتی إلی بحلم بیها حأعیشها لک حبیبی
برای شادی ای که تو این دنیا روز و شب دارم
و زندگی که رویاش رو داشتم رو به عشق تو میگذرونم عزیز دلم

و إیه تانی فى حیاتی ناقصنی
و إنت فی حضنی و إنت لامسنی
من کل العیون أحرسنى
أنا ملکک حبیبی
تو این زندگی چی ممکنه از دست بدم
وقتی تو توی آغوش منی و منو نوازش میکنی
منو از همه چشمها مخفی کن
من مال توام عشق من