لیه الغرور
غرور برای چیه

لیه الغرور و الکبریاء لیه الغرور
لا تتباهى بالذکاء لیه الغرور
غرور برای چیه، تکبر برای چیه؟
نه، با ذکاوتت خودستایی نکن، غرور برای چیه؟

اتعوذ من کلمه انا خلیک طبیعی مثلنا لیه الغرور
لیه الغرور و الکبریاء لیه الغرور
لا تتباهى بالدکاء لیه الغرور
از ذهن من دور شو، مثل ما عادی باش، غرور برای چیه؟
غرور برای چیه، تکبر برای چیه؟
نه، با ذکاوتت خودستایی نکن، غرور برای چیه؟

لیه الکلافه والتعب
تمشی تظن انک عجب
این همه خستگی و فرسودگی برای چیه؟
راه میری و فکر میکنی که یه شگفتی هستی!

ترى البساطه من ذهب
خدها نصیحه مننا لیه الغرور
خلیک طبیعی مثلنا لیه الغرور
سادگی و ساده لوحی مثل طلاست
این نصیحتو از من داشته باش، غرور برای چیه؟
مثل ما عادی باش، غرور برای چیه؟

وش أحلى من بسمه ملاک
طیبه هنا وضحکه هناک
هیچ چیز زیباتر از لبخند یه فرشته نیست
محبت اینجا و لبخند اونجا

فکها وریحنا معاک
مایسوى کل هذا العناء لیه الغرور
ما یسوى کل هذا العناء
خلیک طبیعی مثلنا لیه الغرور
همین کافیه و ما رو راحت میکنه
این همه نگرانی ارزشش رو نداره
چی برای غرور لازمه
مثل ما عادی باش، غرور برای چیه؟

حب التواضع الجمیل
لا تصیر فی دمک ثقیل
فروتنی عشق زیباست
پس غیر قابل تحمل نباش

اکسب قلوب الک تمیل
تکبر کذا فی عیننا لیه الغرور
خلیک طبیعی مثلنا لیه الغرور
قلبهایی که دوستت دارن رو جذب کن
اینطور جایگاهت پیش ما رفیعتر میشه
مثل ما عادی باش، غرور برای چیه؟