نسینی بیک
مرا با خودت فراموش کن

نسینی بیک کل اللی فات من عمری قبلک
مرا با خودت فراموش کن، همه آنچه در زندگی من پیش از تو اتفاق افتاده بود

قربنی لیک قللی بعینیک أجمل کلام
مرا به خودت نزدیک کن، با چشمانت زیباترین سخنان را به من بگو

أجمل غرام فی الدنیا إنت إنت یا حبیبی
زیباترین عشق در دنیا، تو، تو ای عشق من

أنا عشت العمر کله بحلم باللحظه دیه
من همه عمرم را با رویای این لحظه سپری کردم

دلوقت ازای اصدق انک قدام عینیا
بنابراین حالا چطور می توانم باور کنم در برابر چشمان منی

قربلی یا حبیبی خلیک معایا
به من نزدیک شو ای عشق من، ممکن است با من باشی؟

عیشنی یا حبیبی أجمل حکایه
باعث شو زیباترین داستان را زندگی کنم ای عشق من

قرب من قلبی حبیبی وخدنی فی حضنک سیبنی أعیش
به قلبم نزدیک شو عشق من، مرا در آغوشت بگیر و همانجا رها کن

ده انا حاسه انی انا دی الوقت لأول مره بعمری بعیش
این اولین بار در عمر من است که احساس زنده بودن می کنم

عشت العمر کله بحلم باللحظه دیه
همه عمرم را با رویای این لحظه سپری کردم

وانا مش معاک العمر کان بیفوت علیا سنین طویله
وقتی با تو نبودم، سالهای زیادی را سپری کردم

بقیت معاک دبت فی هواک شفت الحیاه حلوه وجمیله
با تو در عشقت می سوزم، زندگی را بسیار زیبا و شیرین یافتم