آه من عیناه
آه از چشمانش

آه من عیناه ده انا والله ما حب القلب سواه
آه از چشمانش که قلب من جز او عاشق کسی دیگر نشده است

اه لو من قلبه یقولی ان انا حفضل علی طول ویاه
آه اگر از ته قلبش به من بگوید که همیشه با من زندگی خواهد کرد

وبقول لو اطول انا اللحظه معاه
من می گویم که اگر لحظه ای وقتش را در اختیار من قرار دهد

ده انا اسیب الدنیا واعیش ویاه
دنیا را رها کرده و با او زندگی خواهم کرد

وان جانی هواه فى یوم قالی انساه
و اگر روزی عشقش به نزد من آید و بگوید که او را فراموش کنم

ده انا اموت والله
به خدا خواهم مرد

حبیبی لو یجینی مره یلاقینی بعیونه دایبه کده والله
معشوقه ام اگر به نزد من بیاید، به خدا خواهد دید که من در چشمانش ذوب شده ام

وبرئ ورقیق والطیبه دی فیه
او ساده، آرام و لطیف است و مهربانی در وجودش موج می زند

والعمر الجای انا هاعیشه لیه
من عمر آینده ام را برای او زندگی خواهم کرد

والقلب شاریه مهما یضیع فیه
قلب من او را خریده هرچند که قلبم در درونش گم می شود

ولا لیا مکان غیر حضن عینیه
من جایی به جز آغوش چشمانش ندارم

وبموت فیه موت طول مانا ویاه
در طول زمانی که با او هستم برایش می میرم

مهو معنی الحب لقیته معاه
چرا که معنی عشق را با او فهمیدم

وازای انساه وازای ینسا وانا لیا معاه حکایات فى هواه
چگونه او را فراموش کنم و او چگونه مرا از یاد می برد، در حالی که من داستانهای عاشقانه زیادی با او داشته ام