خلیها على الله
خدا نگهدارش باشد

یااللى أنت خلیت السما بالشمس بتنور
تو کسی هستی که باعث می شوی خورشید پهنای آسمان را روشن کند

وهلال بیتحول قمر سبحان من صور
و هلال به ماه بدل شود

أنت اللى عارف نیتى وبرحمتک عارفاک
تو کسی هستی که از افکار و نیتهای من باخبری و و من از تو به واسطه رحمتت

مطرح ما عینى تلتفت فى کل شئ شایفاک
هر کجا که بنگرم تو را می بینم

فى فرحه اللى مصلى الفرض
در شادی کسی که عبادت می کند

فى سجده المؤمن على الأرض
در سجده ای که انسان با ایمانی بر زمین می کند

فى رضاکى عنى یا أمى اللى محلى الحیاه
در رضایت مادرم از من، که زندگی را زیباتر می کند

فى نصیحه أبویا لیا خلیها على الله
در پند و اندرز پدرم که خدا نگهدارش باشد

بدوب فى حبى لربنا ومحبته عباده
من از عشق به خدا ذوب می شوم، عشق به او عبادت است

النیه صافیه وجمبها سبحه وسجاده
نیتی پاک در کنار تسبیح و سجاده

بنسى عذابى وشکوتى لما أفضفض لیه
وقتی با او صحیبت می کنم درد و شکوه ام را فراموش می کنم

وانده علیه فى وحدتى قبل الندا الاقیه
وقتی تنها می شوم او را می خوانم و پیش از آن، او آنجاست