قد الحروف
به اندازه حروف

قد الحروف اللى فى اسامى العاشقین بحبک
به اندازه حروفی که در اسم عشاق هست تو را دوست دارم

قد الثوانى والدقایق والسنین بحبک
به اندازه ثانیه ها و دقایق و سالها تو را دوست دارم

قد الهموم اللى فى قلوب البشر
به اندازه تمام دلواپسی هایی که در قلبهاست تو را دوست دارم

قد العیون اللى کاحلها السهر
به اندازه همه بیخوابی های چشم ها تو را دوست دارم

قد ما قلبى اشتکى من نار حبک
به اندازه تمام شکوه های قلبم از آتش عشق تو، تو را دوست دارم

قد ما لیلى حکى عن طول بعدک
به اندازه همه سخنان شب از غیبت تو، تو را دوست دارم

قد الدموع اللى فى عیون المجروحین
به اندازه تمام اشکهای چشمهای زخمی تو را دوست دارم

انا بحبک
تو را دوست دارم

لیه القمر غالى علیه یمکن عشان فى نوره وبعده فیه حاجه منک
چرا ماه برایم ارزشمند است؟ شاید چون در نورش و دوریش چیزی از تو هست

لیه الشتا فى قلبى حزین یمکن عشان برده فى قساوته فیه حاجه منک
چرا زمستان قلب من ناراحت است؟ شاید چون در سرمایش و سختیش چیزی از تو هست

لیه السحاب بعشق بیاضه یمکن عشان زى قلبى فى قربى منک
چرا سپیدی ابرها را تحسین می کنم؟ شاید چون آنها مانند قلب من در دوری تو هستند

لیه المطر بیصعب علیه یمکن عشان زى دمعى فى بعدى عنى
چرا باران پشیمانی بر سر من می بارد؟ شاید چون اشکهای من در دوریست

لیه لما تبعد عن عینیه بخاف علیه وبخاف علیک علیک وبرده منک
چرا وقتی از چشمان من دور شدی، برای خودم و تو و از سوی تو احساس نگرانی کردم

لیه لما اشوف فى السما نجوم کتیر منها بغیر
چرا وقتی ستاره های زیادی را در آسمان دیدم، به آنها حسادت کردم

یمکن عشان قد السما وقد النجوم بحبک بحبک آه بحبک
شاید چون به اندازه پهنای همه آسمان و تعداد همه ستاره ها تو را دوست دارم

قلبى وعینیه یجرى ایه لو دمعه نزلت من عینیه فیوم علیه
چشمان من و قلب من را چه شده است؟ اگر روزی یک قطه اشک از چشمان من بیاید

یجرى ایه ایه لو طمنک خوفى علیک وخفت یا قاسى علیه
چه می شود اگر نگرانی من به تو اطمینان مجدد ببخشد، ای که بر من سخت گرفته ای

یجرى ایه لو لیله جربت السهاد
چه می شود اگر برای یک شب تو بی خوابی داشته باشی

یجرى ایه لو عذبک طول البعاد
چه می شود اگر من با جدایی تو را آزار دهم

یجرى اییه لو یوم هجرتک وجیت تانى یوم قلتلى انى وحشتک
چه می شود اگر روزی من تو را منع کنم و روز بعد بیایی و بگویی دلتنگ منی

یجرى ایه لو عاتبتک وعاتبتبنى وسامحتنى وسامحت نفسک
چه می شود اگر من تو و خودم را سرزنش و خوار کنم و تو من و خودت را ببخشی

یجرى ایه لو قلتلى
چه می شود اگر تو به من بگویی

قد الحروف اللى فى اسامى العاشقین بحبک
به اندازه حروفی که در اسم عشاق هست تو را دوست دارم

انا بحبک
تو را دوست دارم