یمین الله
به خدا سوگند

یمین الله أحبک حب مالو حدود
به خدا سوگند، بی اندازه دوستت دارم
وخلق الله ونجم اللیل علی شهود
و آفریدگان خداوند و ستاره شب گواه من هستند
یمین الله أحبک حب مالو حدود
به خدا سوگند، بی اندازه دوستت دارم
وخلق الله ونجم اللیل علی شهود
و خداوند ستاره شب را خلق کرد تا گواهی بدهد
عدد ما فی السما نجمات
به تعداد ستاره های آسمان
عدد ما فی الریاض ورود
و به تعداد گل های بوستان ها
یمین الله یمین الله یمین الله أحبک حب مالو حدود
به خدا سوگند، به خدا سوگند، به خدا سوگند، بی اندازه دوستت دارم

ما أصعب غیابک وینک اوینی
غیبت و دوری تو چه قدر سخت است، تو کجا و من کجا
إذا نامت العین تنام فی عینی
هنگامی که چشم می خوابد، در چشم من می خوابد
وإذا أضحى نغم صوتک یصحینی
و هنگامی که بیدار می شوم، صدای نغمه گون تو مرا از خواب و مستی بیرون می آورد
صباح الحب ده یا فرحه عمری یطول
صبح عشق، وقتی که شادی زندگی من به درازا بکشد
یمین الله أحبک حب مالو حدود
به خدا سوگند، بی اندازه دوستت دارم

مشتاقه لصوتک باسمی ینادینی
مشتاقم  و شور این را دارم که نامم را صدا کنی
إذا جارح زمانی إنت تشفینی
اگر روزگار مرا بیازارد، تو درمانم می کنی
مشتاقه لصوتک باسمی ینادینی
مشتاقم  و شور این را دارم که نامم را صدا کنی
إذا جارح زمانی إنت تشفینی
اگر روزی آسیب بینم تو مرا می بینی
واذا اسعد رضى عیونک یراضینی
و اگر خشمگین و ناراحت شوم، آرامش چشمانت آرامم می کند
وکل یهون مادام ان الوفا موجود
و همه این ها آسان هستند تا آن هنگام که وفا و وفاداری هست
یمین الله أحبک حب مالو حدود
به خدا سوگند، بی اندازه دوستت دارم