رمان سرنوشت را میتوان از سر نوشت از shiva 68


نام رماننام رمان :رمان سرنوشت را میتوان از سر نوشت

نویسنده به قلم :shiva-68

حجم رمانحجم رمان : ۲.۵۶ مگابایت پی دی اف ,۱.۰۷ مگابایت نسخه ی اندروید , ۰.۹۶ مگابایت نسخه ی جاوا , ۳۱۱ کیلو بایت نسخه ی epub

خلاصه رمانخلاصه ی از داستان رمان:

صدای آهنگ از طبقه پایین به گوش میرسید اصلأ حوصله ی اینکه برم پایین رو نداشتم در رو از داخل قفل کردم و روی تخت دراز کشیدم انگار میدونستن نباید مزاحم منو و افکارم بشن.سوالات زیادی تو سرم بود سوالایی که جوابی براشون داشتم و نداشتم سوالایی که پر از ابهام بود و در عین حال واضح جواب داشت تمام وجودم پر از پارادوکس بود…….


فرمت رمان :فرمت رمان:pdf,apk,java,epub

download :دانلود رمان سرنوشت را میتوان از سر نوشت از shiva-68 با فرمت pdf

download :دانلود رمان سرنوشت را میتوان از سر نوشت از shiva-68 با فرمت apk

download :دانلود رمان سرنوشت را میتوان از سر نوشت از shiva-68 با فرمت java

download :دانلود رمان سرنوشت را میتوان از سر نوشت از shiva-68 با فرمت jad

download :دانلود رمان سرنوشت را میتوان از سر نوشت از shiva-68 با فرمت java (پرنیان)

download :دانلود رمان سرنوشت را میتوان از سر نوشت از shiva-68 با فرمت epub

صفحه ی اول رمان:

صدای آهنگ از طبقه پایین به گوش میرسید اصلأ حوصله ی اینکه برم پایین رو نداشتم در رو از داخل قفل کردم و روی تخت دراز کشیدم انگار میدونستن نباید مزاحم منو و افکارم بشن.سوالات زیادی تو سرم بود سوالایی که جوابی براشون داشتم و نداشتم سوالایی که پر از ابهام بود و در عین حال واضح جواب داشت تمام وجودم پر از پارادوکس بود.
تضاد زندگی منو در برگرفته بود و من قصد رهایی از این موقعیت داشتم از اتفاقات پیش آمده خوشحال بودم ولی ته قلبم یه چیزی منو عذاب میداد شک به واقعی بودن این حوادث برام کابوس بود باید مرورشون میکردم درست مثل دانش آموزی که بعد از امتحان میاد و کتاب رو باز میکنه منم کتاب زندگیم رو بازکردم
شاید برای مطمئن شدن از حالا،شاید برای منصرف شدن… نه نمیخوام منصرف بشم
فردا زیباترین روز زندگی من میشه اینو مطمئنم اون به من قول داده،هیچ وقت زیر قولش نمیزنه.
سه سال پیش بود.درست اواسط آبان ماه بود که با انتقالی من به شهر اصفهان موافقت شد
رفتم برای درس خوندن برای فراموشی برای زندگی برای تنهایی برای…

رمان سرنوشت را میتوان از سر نوشت

منبع:http://www.forum.98ia.com/