رمان مدال خورشید از Minerva-MD



نام رماننام رمان :رمان مدال خورشید

نویسنده به قلم :Minerva-MD

حجم رمانحجم رمان : ۳.۹۳ مگابایت پی دی اف , ۱.۲ مگابایت نسخه ی اندروید , ۱.۰۶ مگابایت نسخه ی جاوا , ۳۹۱ کیلو بایت نسخه ی epub

خلاصه رمانخلاصه ی از داستان رمان:

در تهران، شهری که اکثر مردمش دچار روزمرگی هستند، یک آدم زیر بیست سال مشکلات بزرگی را تحمل می کند. وجود نوجوانی که دلش یک ماجرای هیجان انگیز نخواهد، خودش از محالات است. در تهران هم به ندرت یک ماجرای هیجان انگیز برای یک نوجوان پیش می آید…..


فرمت رمان :فرمت رمان:pdf,apk,java,epub

download :دانلود رمان مدال خورشید از Minerva-MD با فرمت pdf

download :دانلود رمان مدال خورشید از Minerva-MD با فرمت apk

download :دانلود رمان مدال خورشید از Minerva-MD با فرمت java

download :دانلود رمان مدال خورشید از Minerva-MD با فرمت jad

download :دانلود رمان مدال خورشید از Minerva-MD با فرمت java (پرنیان)

download :دانلود رمان مدال خورشید از Minerva-MD با فرمت epub

صفحه ی اول رمان:

در تهران، شهری که اکثر مردمش دچار روزمرگی هستند، یک آدم زیر بیست سال مشکلات بزرگی را تحمل می کند. وجود نوجوانی که دلش یک ماجرای هیجان انگیز نخواهد، خودش از محالات است. در تهران هم به ندرت یک ماجرای هیجان انگیز برای یک نوجوان پیش می آید.

روزمرگی برای افراد این دوره ی سنی، یعنی هر روز صبح سر یک ساعت معین بیدار شدن، رفتن به مدرسه ای که یادگیری مطالبش هیچ جذابیتی ندارد، بودن با خانواده ای که هر کدام مسائل خودشان را دارند، تماشای برنامه های بی ربط تلویزیون و هزار و یک جور هنجار دیگر.

و می دانید چه چیزی بیش تر از همه حرص این افراد کم سن را در می آورد؟ این که وقتی به بزرگتر ها می گویند:« حوصله م سر رفته » آن ها شروع می کنند به نصیحت :« شماها که این همه سرگرمی دارین! زمان ما نه تلویزیون بود نه کامپیوتر و نه اینترنت. الان می تونین با هر کدوم که دلتون می خواد سرگرم بشین. »

و جالب اینجاست که به محض مشاهده ی نوجوانشان در پای تلویزیون یا کامپیوتر، فریادشان بلند می شود:« باز که تو پای این خراب شده نشستی! مگه تو سرگرمی دیگه ای نداری؟»

رمان مدال خورشید

منبع:http://www.forum.98ia.com/