رمان آواز پری ها از anne



 

نام رماننام رمان :رمان آواز پری ها

نویسنده به قلم :anne

حجم رمانحجم رمان : ۰.۹۹ مگابایت پی دی اف , ۰.۹۹ مگابایت نسخه ی اندروید , ۱.۵ مگابایت نسخه ی جاوا , ۵۰۰ کیلو بایت نسخه ی epub

خلاصه رمانخلاصه ی از داستان رمان:

از شروع ترم جدید (ترم آخر) درمانم به جایی رسیده بود که می تونستم از عهده کارای شخصیم به خوبی بربیام به خودم می گفتم کاش درمانمو زودتر شروع کرده بودم تا این همه مشکل تو تحصیلاتم نداشتم .

ترم قبل یه امتحان داشتم که تاریخشو اشتباه کرده بودم و از امتحان غیبت داشتم کلی


فرمت رمان :فرمت رمان:pdf,apk,java,epub

download :دانلود رمان آواز پری ها از anne با فرمت pdf

download :دانلود رمان آواز پری ها از anne با فرمت apk

download :دانلود رمان آواز پری ها از anne با فرمت java

download :دانلود رمان آواز پری ها از anne با فرمت jad

download :دانلود رمان آواز پری ها از anne با فرمت java (پرنیان)

download :دانلود رمان آواز پری ها از anne با فرمت epub

صفحه ی اول رمان:

از شروع ترم جدید (ترم آخر) درمانم به جایی رسیده بود که می تونستم از عهده کارای شخصیم به خوبی بربیام به خودم می گفتم کاش درمانمو زودتر شروع کرده بودم تا این همه مشکل تو تحصیلاتم نداشتم .

ترم قبل یه امتحان داشتم که تاریخشو اشتباه کرده بودم و از امتحان غیبت داشتم کلی این در و اون در زدم برای حذف پزشکی چقدر سخت بود! حالا باید می رفتم این درسو از یه دانشگاه دیگه می گرفتم . با کلی بدبختی باید خودمو می رسوندم به اون دانشگاه چون تو شهر دیگه بود کلی این در و اون در زدم کلی به خدا التماس کردم که جور بشه .

کلاس ۴-۲ بود با یه استاد خیلی جدی ، جوون ، خوش قیافه که دخترا براش میمردن ولی اون اصلا توجهی نمی کرد یعنی نباید توجه می کرد چون متاهل بود! منم اون ته مهای دلم خیلی ازش خوشم می یومد یعنی انقدر جذاب بود که ناخوداگاه می برد آدمو تو رویا .

رمان آواز پری ها

منبع:http://www.forum.98ia.com/