رمان فانی از فرزانه احمد خانی



نام رماننام رمان :رمان فانی

نویسنده به قلم :فرزانه احمد خانی

حجم رمانحجم رمان : ۲.۸۱ مگابایت پی دی اف , ۱.۱۵ مگابایت نسخه ی اندروید , ۱.۰۲ مگابایت نسخه ی جاوا , ۳۵۸ کیلو بایت نسخه ی epub

خلاصه رمانخلاصه ی از داستان رمان:

داستان درباره ی دختری به اسم فانی هستش که پدر و مادرش رو از دست داده و همراه خاله اش زندگی میکنه.توی یک سفر که  با دوستش که اونم مثل فانی پدر و مادرش رو از دست داده  برای تفریح به شمال میرن که تو این سفر…….


فرمت رمان :فرمت رمان:pdf,apk,java,epub

download :دانلود رمان فانی از فرزانه احمد خانی با فرمت pdf

download :دانلود رمان فانی از فرزانه احمد خانی با فرمت apk

download :دانلود رمان فانی از فرزانه احمد خانی با فرمت java

download :دانلود رمان فانی از فرزانه احمد خانی با فرمت jad

download :دانلود رمان فانی از فرزانه احمد خانی با فرمت java (پرنیان)

download :دانلود رمان فانی از فرزانه احمد خانی با فرمت epub

صفحه ی اول رمان:

باریدن اسمون آنقدر عجیبه که فکر میکنم داره بحال من اشک میریزه.خدای من آخه چرا؟چرا نباید قبول میشدم بعد از اینهمه تلاش اینبار هم در کنکور قبول نشدم.
نمیدانم شاید خودم کوتاهی کردم.این تنها امیدی بود بود که برای تغییر زندگی ام داشتم.ولی همش دارم بد می آرم.آسمون میبارید.دوستش داشتم برای اینکه داشت با چشمانم همدردی میکرد.فکرمیکردم با قبول شدنم در دانشگاه میتوانستم دو تا از عزیزانم(پدر و مادرم) را که حالا زیر خاک خوابیده اند را خوشحال کنم.عزیزانی را که خیلی وقت پیش در یک تصادف رانندگی از دست داده بودم و حالا در تهران در این شهر بزرگ و شلوغ با تنها همدم خود زندگی میکنم.با خاله دنیا که یک معلم بازنشسته بود.وای خدای من چطور میتوانم به چشمان خاله نگاه کنم و بگویم قبول نشده ام.کسی که برایم در این مدت هم پدر بوده و هم مادر.

رمان فانی

منبع:http://www.forum.98ia.com/