رمان اندوه و شادی از elnaz90



نام رماننام رمان :رمان اندوه و شادی

نویسنده به قلم :elnaz90

حجم رمانحجم رمان : ۱.۶۷ مگابایت پی دی اف , ۱.۰۱ مگابایت نسخه ی اندروید , ۰.۹ مگابایت نسخه ی جاوا , ۲۶۴  کیلو بایت نسخه ی epub

خلاصه رمانخلاصه ی از داستان رمان:

داستان درباره ی دختری هست که بعد از مرگ پدرش,مادرش با یک مرد دیگه ازدواج میکنه .بعد از مدتی میفهمه که شوهر مادرش بهش نظر داره و ….


فرمت رمان :فرمت رمان:pdf,apk,java,epub

download :دانلود رمان اندوه و شادی از elnaz90 با فرمت pdf

download :دانلود رمان اندوه و شادی از elnaz90 با فرمت apk

download :دانلود رمان اندوه و شادی از elnaz90 با فرمت java

download :دانلود رمان اندوه و شادی از elnaz90 با فرمت jad

download :دانلود رمان اندوه و شادی از elnaz90 با فرمت java (پرنیان)

download :دانلود رمان اندوه و شادی از elnaz90 با فرمت epub

صفحه ی اول رمان:

این دفترو خیلی سال پیش از مامانم کادو گرفتم امروز تصمیم گرفتم توش خاطراتمو بنویسم می خوام از شش سال پیش شروع کنم وقتی شانزده سالم بود…

– هلسا جان پاشو دخترم کلاس زبانت دیر میشه ها
با صدای مامانم بیدار شدم بزور چشمامو باز کردم ساعت ده بود ” اووووه چقدر خوابیدم ”
– مامان دیرم شد چرا زودتر بیدارم نکردی؟
– یک ساعته دارم صدات می کنم اما انگار نه انگار کی میشه این ترم آخرتم تموم شه من راحت شم از بیدار کردن تو
بدو بدو آماده شدم ” اه همیشه از اینکه کاریو عجله ای انجام بدم متنفرم ” یه حس بدی داشتم یه دلشوره ی شدید سعی کردم بهش محل ندم. مثل همیشه مامانم تا دم در دنبالم اومد و کلی سفارش کرد که مواظب خودم باشم حس می کردم چقدر دوستش دارم همیشه نگرانم بود با اینکه گاهی اوقات نگرانیاش عصبیم می کرد.

رمان اندوه و شادی

منبع:http://www.forum.98ia.com/