رمان بی من مرو از شهره وکیلی



نام رماننام رمان :رمان بی من مرو

نویسنده به قلم :شهره وکیلی

حجم رمانحجم رمان : ۵.۲۳ مگابایت پی دی اف , ۱.۴۱ مگابایت نسخه ی اندروید , ۱.۲۷ مگابایت نسخه ی جاوا , ۵۳۳ کیلو بایت نسخه ی epub

خلاصه رمانخلاصه ی از داستان رمان:

رامش در پونزده سالگی عاشق بهنام میشه و باهاش ازدواج میکنه که حاصل این ازدواج سه فرزند هستش رامش که زنی بسیار تندخو و خودسر هستش تصمیم میگیره که بوسیله ی برادرش به امریکا مهاجرت کنه ولی بهنام با اینکار موافق نیست اما…


فرمت رمان :فرمت رمان:pdf,apk,java,epub

download :دانلود رمان بی من مرو از شهره وکیلی با فرمت pdf

download :دانلود رمان بی من مرو از شهره وکیلی با فرمت apk

download :دانلود رمان بی من مرو از شهره وکیلی با فرمت java

download :دانلود رمان بی من مرو از شهره وکیلی با فرمت jad

download :دانلود رمان بی من مرو از شهره وکیلی با فرمت java (پرنیان)

download :دانلود رمان بی من مرو از شهره وکیلی با فرمت epub

صفحه ی اول رمان:

رامش که هنر ساعت ها حرف زدن و چیزی نگفتن از صفت های بارزش بود به قول خودش برای اینکه شوهر را از عالم انجماد بیرون بکشد خود را به مقصود برساند ، لحن کلامش را مخملی کرده بود. زبان چرب و نرم او برای شوهری چون بهنام زبان چندان آشنایی نبود ولی به رغم تصنعی بودنش برای مردی که طی شانزده هفده سال زندگی مشترک به جز نامزدی و چند ماه اول زندگی بقیه ی سال ها را خاررزارهای دل پشت سر گذاشته بود و احساسات پر شورش بی آن که در بستری مناسب به جریان بیفتد و ایجاد لذت بکند به دست انداز افتاده بود غنیمتی به شمار می آمد. و حالا در فضایی که شادی شکننده ای در آن موج می زد احساس خوبی داشت.
بهنام مردی آرام ، بی ازار و نرم خو بود و مثل خیلی ها موقعیت زندگی او را شرطی کرده بود

رمان بی من مرو
منبع:http://www.forum.98ia.com/