رمان دنیای آروم از ترسا امینی



نام رماننام رمان :رمان دنیای آروم

نویسنده به قلم :ترسا امینی

حجم رمانحجم رمان : ۲.۴۵ مگابایت پی دی اف , ۱.۰۸ مگابایت نسخه ی اندروید , ۰.۹۷ مگابایت نسخه ی جاوا , ۳۱۰ کیلو بایت نسخه ی epub

خلاصه رمانخلاصه ی از داستان رمان:

چمدونم رو پشت سرم کشیدم . صدای مامان از بلند شد:هنوزم بی سلیقه ای . بی حرف لبخند آرومی زدم . و به دنبالش نگاهمو به پذیرایی بزرگ خونه انداختم.یک سال از آخرین باری که اومدم ایران می گذشت و من یکسال تمام بود که خونه ی خودمونو ندیده بودم. …..


فرمت رمان :فرمت رمان:pdf,apk,java,epub

download :دانلود رمان دنیای آروم از ترسا امینی با فرمت pdf

download :دانلود رمان دنیای آروم از ترسا امینی با فرمت apk

download :دانلود رمان دنیای آروم از ترسا امینی با فرمت java

download :دانلود رمان دنیای آروم از ترسا امینی با فرمت jad

download :دانلود رمان دنیای آروم از ترسا امینی با فرمت java (پرنیان)

download :دانلود رمان دنیای آروم از ترسا امینی با فرمت epub

صفحه ی اول رمان:

چمدونم رو پشت سرم کشیدم . صدای مامان از بلند شد:هنوزم بی سلیقه ای . بی حرف لبخند آرومی زدم . و به دنبالش نگاهمو به پذیرایی بزرگ خونه انداختم.یک سال از آخرین باری که اومدم ایران می گذشت و من یکسال تمام بود که خونه ی خودمونو ندیده بودم. با لذت به دیوارای خونه که با سلیقه ی خاص مامان و بابا توسط کاغذ دیواریای خوشگل کاورشده بودن و تابلو فرشهای روشون خیره شدم.

-:دختر زود باش همه منتظر تو ئن . -:مامان شما برین منم میام -:من فارغ التحصیل نشدم که . منتظر تو ئن . -:ای بابا اومدم .لبخند کمرنگی زدم و به سمت اتاقم که تو انتهای راهرو بود رفتم . چهار سال زندگی تو غربت خیلی پخته ترم کرده بود. خیلی…. مثل بچه ها بال بال نمیزدم . جیغ جیغ را نمی انداختم و خیلی چیزای دیگه . همقدم تفکراتم شده بودم تا به اتاقم برسم . درو باز کردم .با تعجب جلوی در خشک شدم . هیچی عوض نشده بود . انگار تو این مدت زمان هم ایستاده بود

رمان دنیای آروم
منبع:http://www.forum.98ia.com/