رمان طراوت بهار از godness



نام رماننام رمان :رمان طراوت بهار

نویسنده به قلم :godness

حجم رمانحجم رمان : ۳.۵۲ مگابایت پی دی اف , ۱.۳۵ مگابایت نسخه ی اندروید , ۱.۲۱ مگابایت نسخه ی جاوا , ۵۰۳ کیلو بایت نسخه ی epub

خلاصه رمانخلاصه ی از داستان رمان:

داستان درباره ی دختری به اسم بهاره که به خاطر یک تصادف شش ماه میره تو کما و تازه به حالت عادی برگشته و حالا خانواده ی راننده ای که بهار زده بود در پی جلب رضایت بهار هستند.بهار تصمیم به رضایت دادن میگیره اما….


فرمت رمان :فرمت رمان:pdf,apk,java,epub

download :دانلود رمان طراوت بهار از godness با فرمت pdf

download :دانلود رمان طراوت بهار از godness با فرمت apk

download :دانلود رمان طراوت بهار از godness با فرمت java

download :دانلود رمان طراوت بهار از godness با فرمت jad

download :دانلود رمان طراوت بهار از godness با فرمت java (پرنیان)

download :دانلود رمان طراوت بهار از godness با فرمت epub

صفحه ی اول رمان:

سرم سنگین بود خیلی سنگین احساس می کردم در خلاء هستم صداهای مبهمی می شنیدم که کم کم در حال واضح شدن بود صدای مامان ؟؟؟!!! آره مامان بود مامان
بهارم….دخترم…. از خواب برخیز
شکر خندی بزن شوری بر انگیز
گل اقبال من ای غنچه ی ناز
بهار امد تو هم با او به پا خیز
بهارم…دخترم …. صحرا هیاهو ست
چمن زیر پر بال پرستو ست
کبود اسمان همرنگ دریاست
کبود چشم تو زیباتر از اوست
بهارم دخترم نوروز امد
تبسم بر رخ مردم کند گل
تماشا کن تبسم های او را
تبسم کن که خود را گم کند گل
بهارم…دخترم دست طبیعت
اگر از ابرها گوهر ببارد
وگر از هر گلشن جوشد بهاری
بهاری از تو زیبا تر نیارد
بهارم ….دخترم چون خنده ی صبح
امیدی می دمد در خنده ی تو
به چشم خویشتن می بینم از دور
بهار دلکش اینده تو
بهار پاشو مامان پاشو. خسته شدم از بس راه خونه تا بیمارستان رو به امید دیدن چشم باز تو طی کردم و هر بار نا امیدم کردی بهار مامان تو که هیچ وقت دل منو نمی شکستی پاشو مامان تو که حرف گوش کن بودی بهار بابا داره از غم دوریت دق می کنه خونه بی تو رنگ مرگ گرفته من و

رمان طراوت بهار
منبع:http://www.forum.98ia.com/