رمان عشق و دیوانگی از کلاله قربانی



نام رماننام رمان :رمان عشق و دیوانگی

نویسنده به قلم :کلاله قربانی

حجم رمانحجم رمان : ۳.۱۹ مگابایت پی دی اف , ۱.۲ مگابایت نسخه ی اندروید , ۱.۰۷ مگابایت نسخه ی جاوا , ۳۹۶ کیلو بایت نسخه ی epub

خلاصه رمانخلاصه ی از داستان رمان:

غصه نخور دل ساده ى من نمیذارم دیگه بازیچه شویى که همیشه با دلمى تنهاش گذاشتى به قیمت چى؟مى دونى از تو نمى شه گذشت تو لحظه لحظه ى بى کسى هام جز تو کى پناه قلب منه؟ تنهام نزار با دلواپسى هام


فرمت رمان :فرمت رمان:pdf,apk,java,epub

download :دانلود رمان عشق و دیوانگی از کلاله قربانی با فرمت pdf

download :دانلود رمان عشق و دیوانگی از کلاله قربانی با فرمت apk

download :دانلود رمان عشق و دیوانگی از کلاله قربانی با فرمت java

download :دانلود رمان عشق و دیوانگی از کلاله قربانی با فرمت jad

download :دانلود رمان عشق و دیوانگی از کلاله قربانی با فرمت java (پرنیان)

download :دانلود رمان عشق و دیوانگی از کلاله قربانی با فرمت epub

صفحه ی اول رمان:

غصه نخور دل ساده ى مننمى زارم دیگه بازیچه شىتویى که همیشه با دلمى تنهاش گذاشتى به قیمت چى؟مى دونى از تو نمى شه گذشت تو لحظه لحظه ى بى کسى هامجز تو کى پناه قلب منه؟ تنهام نزار با دلواپسى هامدوریت این خونه رو ویرونه تر کرد تنهام نزار منو دیوونه برگردچطور دلت میاد یادم نباشى؟ بى من کى قدرتو مى دونه برگرددوریت این خونه رو ویرونه تر کرد تنهام نزار منو دیوونه برگردچطور دلت میاد یادم نباشى بى من کى قدرتو مى دونه برگردباورم کن که به یاد تو ام هرکجا باشى تو قلب منىاز منو تموم خاطره هام چه جورى تونستى دل بکنى؟بى تو برام این دنیا قفسه پیشم که باشى همینم بسهزنده ام با عطر نفسات جز تو کى رفیق و هم نفسه؟دوریت این خونه رو ویرونه تر کرد تنهام نزار من و دیوونه…ته کلاس نشسته بودم و هندزفرى تو گوشم بود و اهمیتى به چرت و پرتاى فخرى نمیدادم و آهنگه جدیدى که تازه از فرزاد فرزین خواننده ى مورد علاقه م بهم رسیده بود و گوش می کردم

رمان عشق و دیوانگی

منبع:http://www.forum.98ia.com/