رمان مزاحم همیشگی از ندا



نام رماننام رمان :رمان مزاحم همیشگی

نویسنده به قلم :ندا

حجم رمانحجم رمان : ۲.۱۹ مگابایت پی دی اف , ۱.۰۳ مگابایت نسخه ی اندروید ,۰.۹۲ مگابایت نسخه ی جاوا , ۲۷۳ کیلو بایت نسخه ی epub

خلاصه رمانخلاصه ی از داستان رمان:

یکی بود یکی نبود
آره غیر از خدا هیچکس نبود یه دختری …یه دختر بدی بود به اسم مریم!مریم رستگار!هه رستگاررررر!ولی آنیتا صداش میکردن شیما صداش میکردن سوده صداش میکردن! خلاصه هزارتا اسم داشت و خودش میون اینهمه اسم سرگردون بود!یه دختری بود که نمیخواس بد باشه اما شد …


فرمت رمان :فرمت رمان:pdf,apk,java,epub

download :دانلود رمان مزاحم همیشگی از ندا با فرمت pdf

download :دانلود رمان مزاحم همیشگی از ندا با فرمت apk

download :دانلود رمان مزاحم همیشگی از ندا با فرمت java

download :دانلود رمان مزاحم همیشگی از ندا با فرمت jad

download :دانلود رمان مزاحم همیشگی از ندا با فرمت java (پرنیان)

download :دانلود رمان مزاحم همیشگی از ندا با فرمت epub

صفحه ی اول رمان:

یکی بود یکی نبود
آره غیر از خدا هیچکس نبود یه دختری …یه دختر بدی بود به اسم مریم!مریم رستگار!هه رستگاررررر!ولی آنیتا صداش میکردن شیما صداش میکردن سوده صداش میکردن! خلاصه هزارتا اسم داشت و خودش میون اینهمه اسم سرگردون بود!یه دختری بود که نمیخواس بد باشه اما شد … درس نیس اول قصه با آدمای بد شروع شه ولی همه چی که مثه فیلمای هندی نیس !حقیقته بقول یه شاعر که میگفت: یادت میاد یکی میگفت حقیقتم مصیبته؟
یه زنی بود به اسم شوکا!که تو خونه فساد زندگی میکرد اسم مادر واسش نجس بود ولی اون مادر من بود،من نطفه حرومی بودم از این زن و یه پسر ۱۸ ساله عاشق به اسم پویا که باباش تاجر بود ازون بچه مایه دارا که بابا ننش فقط ۴۵ دیقه وقت واسه تربیت کردنش گذاشتن بقیه وقتا پول ریختن تو جیبش تا آقا خوش بگذرونه.
از قضا پویای قصه ما عاشق شوکا میشه و…من….هه خنده داره میبینی؟از اولشم کثیف بودم!نجس بودم!حروم بودم!

رمان مزاحم همیشگی

منبع:http://www.forum.98ia.com/